Hjælp til akvarie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
11 svar
6 synes godt om
2. september 2013

Kløver

Har mulighed for at købe et akvarie på 22 liter 2 mdr gammelt inkl alt på nær fisk, for 300kr

Nogle som ved hvor meget det kræver i rengøring osv aldrig haft akvarie før, og hvor stor glæde har ungerne af det, de er 2.5 og 1.5 år

Del del jeres vide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

VIPpigen

Maja84 skriver:

Har mulighed for at købe et akvarie på 22 liter 2 mdr gammelt inkl alt på nær fisk, for 300kr

Nogle som ved hvor meget det kræver i rengøring osv aldrig haft akvarie før, og hvor stor glæde har ungerne af det, de er 2.5 og 1.5 år

Del del jeres vide.

Min svigerinde har lige købt nr 2, og ungerne elsker det. Lilje har været vild med det siden hun var helt lille, nu er hende og fætter næsten 3, og hun elsker at kigge på fisk.

Det tager ikke lang tid at gøre det rent, hun sagde ca 30 min, de tog et kort (dankort, eller medlemskort) til at skrave siderne med, og så havde de en støvsuger til at gøre sten og bund rent med... Det gør de ca 1 gang om måneden, og med støvsugeren ryger ca halvdelen af vand, så der skal lige nyt i... Men bum, så var det klaret...

Anmeld

2. september 2013

Kløver

VIPpigen skriver:

Min svigerinde har lige købt nr 2, og ungerne elsker det. Lilje har været vild med det siden hun var helt lille, nu er hende og fætter næsten 3, og hun elsker at kigge på fisk.

Det tager ikke lang tid at gøre det rent, hun sagde ca 30 min, de tog et kort (dankort, eller medlemskort) til at skrave siderne med, og så havde de en støvsuger til at gøre sten og bund rent med... Det gør de ca 1 gang om måneden, og med støvsugeren ryger ca halvdelen af vand, så der skal lige nyt i... Men bum, så var det klaret...

Ved du hvor lille det er

Anmeld

2. september 2013

FrkRaarup

Maja84 skriver:

Ved du hvor lille det er

Man kan købe sådan en magnet dut til glasset.
Vi har købt en til 75kr fra ny.. Den skal bare køres hen over glasset og så bliver det rent. Tager ikke mange øjeblikke. Bliver sku ikke lettere

300 for akvarie og fisk er ikke dyrt

Anmeld

2. september 2013

FrkRaarup

FrkRaarup skriver:

Man kan købe sådan en magnet dut til glasset.
Vi har købt en til 75kr fra ny.. Den skal bare køres hen over glasset og så bliver det rent. Tager ikke mange øjeblikke. Bliver sku ikke lettere

300 for akvarie og fisk er ikke dyrt

SORRY..

300 for akvarie og alt dertil (minus fisk) er rimelig billigt

Anmeld

2. september 2013

VIPpigen

Maja84 skriver:

Ved du hvor lille det er

Mmm, jeg er lidt i tvivl. Men vil skyde på at deres det lille er på ca 80 cm. Mmm, måske omkring de 50-100 L.... 

Og så har de lige købt et større her den anden dag

Anmeld

2. september 2013

Kløver

FrkRaarup skriver:

SORRY..

300 for akvarie og alt dertil (minus fisk) er rimelig billigt

Tak har dog besluttet at vente, ifølge dyrehandleren kunne der kun være 4-6 fisk i inkl maller og et nyt inkl pumpe og alt på 54 L koster 350 så kommer baggrund, fisk og sten oveni og det eneste som var med det lille var sten udover tilbehør osv

Bliver lidt mere ved for mine unger at der er lidt mere i end 4 små fisk og 1 sugemalle

Anmeld

2. september 2013

VIPpigen

Maja84 skriver:

Tak har dog besluttet at vente, ifølge dyrehandleren kunne der kun være 4-6 fisk i inkl maller og et nyt inkl pumpe og alt på 54 L koster 350 så kommer baggrund, fisk og sten oveni og det eneste som var med det lille var sten udover tilbehør osv

Bliver lidt mere ved for mine unger at der er lidt mere i end 4 små fisk og 1 sugemalle

Du kan få super fint akvarie i plantorama til ingen penge. Der købte vi det akvarie min svigerinde har. Det er sådan et startsæt med de fleste ting i. Og ellers er det bare med at støvsuge dba, og gul og gratis og se hvad de har

Anmeld

2. september 2013

FrkRaarup

Maja84 skriver:

Ja, forstår godt du vil vente så.

Vi har 20 fisk i vores. I alle mulige farver Det er festligt

Anmeld

2. september 2013

Troldemommi

Maja84 skriver:

Del del jeres vide.

Hvis i har et par sugemaller i akvariet gør de også lidt rent 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.