Er det bare mig der er pivet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
7 svar
4 synes godt om
2. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

de sidste stykke tid har jeg gået og småfrosset i vores lejlighed og da jeg for en uge-14 dage siden spurgte vores udlejer om fyret var tændt så vi kunne få varme på radiatorerne sagde han at det havde han ikke og ville ikke gøre det før om en måneds tid for det var jo stadig sommer...

Jeg fik så set på termometeret der står i stuen at der er 20ºC - og det er det varmeste sted i lejligheden. 

Kan jeg godt ringe til ham og sige at nu skal han altså tænde for varmen eller er det bare mig der er en frysekylling?

Det skal nok lige tilføjes at min søn over perioder har haft problemer med sine ører....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Capri Sonne

Jeg er godt nok en frossenpind, men synes alligevel det er for tidligt. Der bliver alligevel 24-25 grader på fredag. En dag som i dag hvor der er køligt inde, tager jeg en trøje på.

Vi bor i hus og når temperaturen ligger fast på de 14-15 grader ude, tænder vi op.

Anmeld

2. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Capri Sonne skriver:

Jeg er godt nok en frossenpind, men synes alligevel det er for tidligt. Der bliver alligevel 24-25 grader på fredag. En dag som i dag hvor der er køligt inde, tager jeg en trøje på.

Vi bor i hus og når temperaturen ligger fast på de 14-15 grader ude, tænder vi op.

Nu kom dit svar inden jeg fik tilføjet det, men min søn har af flere omgange haft mellemørebetændelse og mange gange har det været i efteråret/vinteren hvor der er koldt...

Det gør næsten fysisk ondt på mig når han bare græder og græder fordi han har ondt...

Anmeld

2. september 2013

Capri Sonne

Ms.Sunshine skriver:

Nu kom dit svar inden jeg fik tilføjet det, men min søn har af flere omgange haft mellemørebetændelse og mange gange har det været i efteråret/vinteren hvor der er koldt...

Det gør næsten fysisk ondt på mig når han bare græder og græder fordi han har ondt...

Mellemørebetændelse er jo en infektion så den tror jeg ikke han får fordi han fryser.. Går han seriøst og fryser nu, eller er det dig der fryser?

Anmeld

2. september 2013

TinaPina

Om i så vil have jeres radiatorer tændt for fuld knald hele sommeren så skal det fyr jo bare tændes.

Hvis i har behov for ekstra varme nu må han jo tænde for det nu. Vores radiatorer står også så der er minimum 22 grader, mener jeg det er, i vores soverum.

Anmeld

2. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså har i 20 grader indenfor?? For 20 grader syntes jeg er varmt. Her vil jeg feks helst har omkring 18 grader og gerne kolder i soveværelset, ellers så smelter jeg. De dage hvor jeg føler det er lidt køligt, tager jeg en langærmede på.

Men sådan er vi jo så forskellige, og hvis du gerne vil ha tændt for varmen nu, ska han jo bare tænde for den. Ka i øvrigt slet ik forstå at den ska slukkes overhovedet. Vh stine

Anmeld

2. september 2013

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Altså har i 20 grader indenfor?? For 20 grader syntes jeg er varmt. Her vil jeg feks helst har omkring 18 grader og gerne kolder i soveværelset, ellers så smelter jeg. De dage hvor jeg føler det er lidt køligt, tager jeg en langærmede på.

Men sådan er vi jo så forskellige, og hvis du gerne vil ha tændt for varmen nu, ska han jo bare tænde for den. Ka i øvrigt slet ik forstå at den ska slukkes overhovedet. Vh stine

Helt enig .. det er da vel deres egen regning ?

Anmeld

2. september 2013

jydeinden

mange steder har de mdr hvor de lukker for varmen, og der tror jeg det er op til flertallet om de ønsker at der skal åbnes tidligere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.