Knude i højre bryst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
5 svar
2 synes godt om
1. september 2013

Anonym trådstarter

Uhhhh jeg er sådan lidt bange. Jeg har pga en en knude i højre bryst fået en henvisning til en mammografi og har så fået en tid imorgen. Og nu begynder angsten at melde sig. Har ellers prøvet alt hvad jeg kunne at tænke på noget andet men nu hvor undersøgelsen nærmer sig kan jeg godt mærke at frygten for at det er ondartet kommer nærmere.

Nå jeg ville ikke andet end lige at sætte ord på mine følelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Uhhhh jeg er sådan lidt bange. Jeg har pga en en knude i højre bryst fået en henvisning til en mammografi og har så fået en tid imorgen. Og nu begynder angsten at melde sig. Har ellers prøvet alt hvad jeg kunne at tænke på noget andet men nu hvor undersøgelsen nærmer sig kan jeg godt mærke at frygten for at det er ondartet kommer nærmere.

Jeg kan godt forstå, at du er nervøs, det tror jeg alle kvinder ville være i din situation. Heldigvis er der en større chance for, at knuden er godartet end ondartet, husk på det selvom det er svært!

Held og lykke 

/ Louise

Anmeld

2. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

For at det ik er andet end en fedt knude!! Vh stine

Anmeld

2. september 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Jeg var møllen igennem tidligere i år. Det værste for mig var at skulle fortælle det til min mand, der har været et brystkræftrelateret dødsfald i hans nærmeste familie. Ligegyldigt hvor højt jeg holdt mit hoved igennem forløbet, var han helt ude af den. Af samme årsag blev jeg nødt til at være 100% sikker på at det ikke var noget. Jeg var ikke til at stikke i. Da jeg så fik brevet med den positive besked, kunne jeg nu alligevel mærke hvor lettet jeg blev.

Jeg håber du kommer til at gøre det samme!

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Nå jamen så fik jeg overstået mammografi og ultralydsscanning ved dog ikke helt hvad resultatet blev fordi:
Der er intet at se på mammografien
Der er intet at se på ultralydsscanningen

Men lægen kunne tydelig mærke den lille knude der er bare intet at se på billeder. Så nu er jeg henvist til en bryst kirurg der skal tage stilling til hvad der så skal ske...... Suk men i det mindste er der stadig en chance for det ikke er ondartet!

Tak for alle jeres svar i øvrigt!!

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

Nu har jeg været til mammografi og ultralydsscanning og været til samtale med en brystkirurg der kunne fortælle at jeg er sund og rask! Det er helt fantastisk skønt!!

Tak for alle jeres svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.