Eih, og så har han en anden... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
11 svar
17 synes godt om
1. september 2013

Anonym trådstarter

Åha.

Der er sket det, at jeg er blevet en smule tosset med min eks igen. Det er godt og vel 9 mdr siden vi gik fra hinanden, og har ikke haft kontakt siden...

I fredags kontakter jeg ham så, fordi jeg kom til at tænke på ham og sjovt nok, var den dato præcis et år siden vi mødte hinanden første gang. Forholdet holdt ikke længe fordi jeg tog en forhastet beslutning..

Nå...Jeg havde virkelig tænkt hele dagen om jeg skulle sende ham den her sms, men beslutter at gøre det. Jeg kan ikke se, at han er i et forhold på facebook, da jeg ikke var ven med ham derinde, kunne dog godt se hans væg. Her var heller intet at se.

Jeg skriver og får svar tilbage. Kort efter bliver vi venner på facebook, og snakken kommer hurtigt ind på, at vi savner hinanden trods de 9 mdrs adskillelse.

Men.....Jeg opdager, at han er i forhold på fb, og spørg ind til det. Han fortæller, at han er i et forhold, men at han faktisk ville gå fra hende, når hun kom hjem fra ferie. Der har været meget ballade i forholdet osv. Det mellem mig og ham, forstærker selvf hans beslutning om at gå fra hende, men jeg har det bare så elendigt med, at jeg så tager ham fra hende. Jeg ved at hun er helt vild med ham og har kæmpet for at få ham længe inden mig os ham fandt sammen for et år siden. Det skal siges, at jeg på ingen måder ved hvem hun er. Men føler mig bare så "skyldig".

Men hvor er det skønt at snakke med ham igen. Pludselig fatter jeg ikke hvorfor jeg gik fra ham.. Eller jo.. Der var så meget kaos i mit liv da jeg møder ham, og kan ikke finde ud af tingene. Desværre. Men det er så dejligt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Bshizzle

Anonym skriver:

Åha.

Der er sket det, at jeg er blevet en smule tosset med min eks igen. Det er godt og vel 9 mdr siden vi gik fra hinanden, og har ikke haft kontakt siden...

I fredags kontakter jeg ham så, fordi jeg kom til at tænke på ham og sjovt nok, var den dato præcis et år siden vi mødte hinanden første gang. Forholdet holdt ikke længe fordi jeg tog en forhastet beslutning..

Nå...Jeg havde virkelig tænkt hele dagen om jeg skulle sende ham den her sms, men beslutter at gøre det. Jeg kan ikke se, at han er i et forhold på facebook, da jeg ikke var ven med ham derinde, kunne dog godt se hans væg. Her var heller intet at se.

Jeg skriver og får svar tilbage. Kort efter bliver vi venner på facebook, og snakken kommer hurtigt ind på, at vi savner hinanden trods de 9 mdrs adskillelse.

Men.....Jeg opdager, at han er i forhold på fb, og spørg ind til det. Han fortæller, at han er i et forhold, men at han faktisk ville gå fra hende, når hun kom hjem fra ferie. Der har været meget ballade i forholdet osv. Det mellem mig og ham, forstærker selvf hans beslutning om at gå fra hende, men jeg har det bare så elendigt med, at jeg så tager ham fra hende. Jeg ved at hun er helt vild med ham og har kæmpet for at få ham længe inden mig os ham fandt sammen for et år siden. Det skal siges, at jeg på ingen måder ved hvem hun er. Men føler mig bare så "skyldig".

Men hvor er det skønt at snakke med ham igen. Pludselig fatter jeg ikke hvorfor jeg gik fra ham.. Eller jo.. Der var så meget kaos i mit liv da jeg møder ham, og kan ikke finde ud af tingene. Desværre. Men det er så dejligt!!

Hvis det var mig, så ville jeg helt sikkert passe på ikke at blive såret eller såre hans kæreste! 

Ville simpelhen bakke lidt tilbage og lade Xen gøre det forbi med hans kæreste INDEN jeg ville prøve på noget 

Der er ikke noget værre end at føle sig som et springbræt og så finde ud af han faktisk ikke ville fra hans kæreste alligevel! 

Anmeld

2. september 2013

FruK

Bshizzle skriver:

Hvis det var mig, så ville jeg helt sikkert passe på ikke at blive såret eller såre hans kæreste! 

Ville simpelhen bakke lidt tilbage og lade Xen gøre det forbi med hans kæreste INDEN jeg ville prøve på noget 

Der er ikke noget værre end at føle sig som et springbræt og så finde ud af han faktisk ikke ville fra hans kæreste alligevel! 

Enig.

Alt det der med at han også havde tænkt sig at gøre det forbi, men der liiiige har været noget i vejen, ville jeg ikke give meget for.

Jeg ville sige til ham, at han var velkommen til at tage kontakt, når han havde fået det gjort. Og ikke spilde min tid på det, så længe han har en anden.

Anmeld

2. september 2013

baby012

Synes sku ikke det er iorden at han skriver sådan noget med dig, for derefter at gå hjem og kysse, holde i hånd, sexe og hvad ved jeg med hans kæreste ! 

og synes ikke det er okay af dig at gøre som du har gjort ! Ja, det er ham der ikke er kæresten tro, og du kunne egentlig være ligeglad, men hvad hvis det er dig det går udover næste gang ??

Hvis jeg var dig, ville jeg sige meget kort pg simpelt, så længe du har en kæreste, kan vi ikke skrive sammen på denne måde, og da slet ikke ses .... 

Husk en meget vigtig regel her:

" det du gør MED ham, kan han gøre IMOD dig" 

bare pas på med de her typer som ikke er deres kæreste tro.. Det som om at de tror at fordi at man gør det imod denne anden kvinde, så er det også helt okay når forholdet starter imellem jer.. 

Pas på dig selv 

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

I har temmelig sikkert ret, at jeg skal vente. Men det er jeg ikke sikker på, at jeg kan. Jeg er så vild med ham, og jeg er ret sikker på det er gengældt...? Men ja, det er selvf. ikke smart, at han står i et dilemma med sin (eks)kæreste.

Men det er jo ikke MIG der har et problem, men i bund og grund HAM. Eller? Hvis i forstår? Jeg har jo ikke noget at miste, og hvis deres forhold alligevel er slut, så er der vel ikke noget galt?

Han hentede hende i lufthavnen igår, og der hentede han også sine ting hjemme ved hende. Ja, det er måske ikke fair efter en ferie hun har været på, men omvendt så vidste hun også godt, at det gik rigtig skidt inden hun kom hjem.....?

Men er så vild med ham, at jeg ikke er sikker på om jeg kan vente. Vores beskeder/snakke er så intense og personlige, at det helt gør ondt. Men ja, ville da aldrig ønske, hvis jeg kom til at stå samme sted som hende engang. At han snakker med en anden, som han gør med mig, hvis vi ender med at være sammen. Men den risiko kunne der jo være, selv hvis det var en helt anden...

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Synes sku ikke det er iorden at han skriver sådan noget med dig, for derefter at gå hjem og kysse, holde i hånd, sexe og hvad ved jeg med hans kæreste ! 

og synes ikke det er okay af dig at gøre som du har gjort ! Ja, det er ham der ikke er kæresten tro, og du kunne egentlig være ligeglad, men hvad hvis det er dig det går udover næste gang ??

Hvis jeg var dig, ville jeg sige meget kort pg simpelt, så længe du har en kæreste, kan vi ikke skrive sammen på denne måde, og da slet ikke ses .... 

Husk en meget vigtig regel her:

" det du gør MED ham, kan han gøre IMOD dig" 

bare pas på med de her typer som ikke er deres kæreste tro.. Det som om at de tror at fordi at man gør det imod denne anden kvinde, så er det også helt okay når forholdet starter imellem jer.. 

Pas på dig selv 

Tak for de gode råd. Jeg har selvf. selv tænkt, at hvad nu hvis han gør det mod mig en dag?! Men den risiko kunne der også være, hvis jeg fandt en anden...ikk...?

Han sagde også til mig dengang, da jeg i sin tid gik fra ham, at jeg var hans store kærlighed, og at han altid ville have mig tilbage, hvis han kunne få det, uanset hvad. Han var enormt ked af det og langt nede, da jeg gik fra ham.   Og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han virkelig mente det.

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg har også godt tænkt den med springbrættet, men er også ret sikker på, at det ikke er det jeg er. Han siger, at de inden hun tog på ferie, var de meget uvenner og forholdet havde kørt enormt dårligt inden hun tog afsted, så det ville måske ikke komme bag på hende, at forholdet er slut. Men at han ville gøre det når hun kom hjem fra ferie. Hun kom hjem igår, og der hentede han sine ting hos hende..

Anmeld

2. september 2013

baby012

Anonym skriver:

Tak for de gode råd. Jeg har selvf. selv tænkt, at hvad nu hvis han gør det mod mig en dag?! Men den risiko kunne der også være, hvis jeg fandt en anden...ikk...?

Han sagde også til mig dengang, da jeg i sin tid gik fra ham, at jeg var hans store kærlighed, og at han altid ville have mig tilbage, hvis han kunne få det, uanset hvad. Han var enormt ked af det og langt nede, da jeg gik fra ham.   Og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han virkelig mente det.

Tja, selv de største r*vhuller kan virke meget overbevisende.. 

Vi kan tage et eksempel(ekstremt) Peter lundin .. (Ved han sikkert ikke kan sammenlignes) men selv en stjerne psykopat, som alle ved ikke er i stand til at føle noget, han kan overbevise EN MASSE kvinder om at han har følelser for dem.. Vi kvinder er desværre MEGET modtagelige for søde ord og romantik.. 

Siger bestemt ikke at han er sådan, men man kan aldrig vide (har selv været sammen med nogen stykker som var idioter(viste sig for sent) 

personligt, ville jeg ALDRIG indlede noget af nogen art med en optaget mand.. Alt min erfaring har vist at netop fordi at jeg jo selv sunes det var ok med at gøre noget imod hende, så var det ifølge dem i deres hoved helt ok at gøre det imod mig.. 

Derudover, har jeg simpelthen ikke samvittighed til nogensinde igen at udsætte et andet menneske for den smerte det er at blive forladt til fordel for et andet menneske .. Det noget af det der gør mest ondt .. 

min nuværende mand sagde jeg også til dengang at hvis der skulle ske noget imellem os, skulle han gå fra hende han havde, og han skulle offentliggøre det på facebook (så jeg var sikker på hun vidste det) og indtil da, ville jeg ikke skrive med ham.. Ikke så længe han tilhørte en anden .. 

Anmeld

2. september 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Åha.

så længe en mand har en anden partner.. og derved på et eller andet plan har følelser for denne ville jeg ALDRIG nogensinde så meget som overveje at finde sammen med ham, uanset hvad han så sagde.

Handling siger nu en gang mere end ord, og jeg ville ikke være nogen fyrs "trøstebamse"

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg sagde til ham igår, at jeg ville have at han offentliggjorde at han nu var selv. Lige som en anden her skriver hun forlangte og det gjorde han med det samme.  

selv er jeg lidt i syv sind og tankerne kører rundt i hovedet. Vi må se hvad der sker. For jeg er selvfølgelig heller ikke interesseret i, at blive såret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.