Åha.
Der er sket det, at jeg er blevet en smule tosset med min eks igen. Det er godt og vel 9 mdr siden vi gik fra hinanden, og har ikke haft kontakt siden...
I fredags kontakter jeg ham så, fordi jeg kom til at tænke på ham og sjovt nok, var den dato præcis et år siden vi mødte hinanden første gang. Forholdet holdt ikke længe fordi jeg tog en forhastet beslutning..
Nå...Jeg havde virkelig tænkt hele dagen om jeg skulle sende ham den her sms, men beslutter at gøre det. Jeg kan ikke se, at han er i et forhold på facebook, da jeg ikke var ven med ham derinde, kunne dog godt se hans væg. Her var heller intet at se.
Jeg skriver og får svar tilbage. Kort efter bliver vi venner på facebook, og snakken kommer hurtigt ind på, at vi savner hinanden trods de 9 mdrs adskillelse.
Men.....Jeg opdager, at han er i forhold på fb, og spørg ind til det. Han fortæller, at han er i et forhold, men at han faktisk ville gå fra hende, når hun kom hjem fra ferie. Der har været meget ballade i forholdet osv. Det mellem mig og ham, forstærker selvf hans beslutning om at gå fra hende, men jeg har det bare så elendigt med, at jeg så tager ham fra hende. Jeg ved at hun er helt vild med ham og har kæmpet for at få ham længe inden mig os ham fandt sammen for et år siden.
Det skal siges, at jeg på ingen måder ved hvem hun er. Men føler mig bare så "skyldig".
Men hvor er det skønt at snakke med ham igen. Pludselig fatter jeg ikke hvorfor jeg gik fra ham.. Eller jo.. Der var så meget kaos i mit liv da jeg møder ham, og kan ikke finde ud af tingene. Desværre. Men det er så dejligt!! 

Anmeld