Så mange ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
2 svar
1 synes godt om
1. september 2013

Anonym trådstarter

"kæresten " og jeg er lige blevet enig om vi ik skal være sammen mere det hele gik galt på hvores 3 ugers ferie han har dog haft stres og ved at få en deprisjon nu så der er bare så meget. Mine mange spørsmål er så hvad nu???? Vi tror jeg kan blive boende i huset som bare vil være supper. Men hvad skal jeg søge og hvor og hvad skal jeg sette mig ind i nu som enlig mor til 3 børn hvor den ene også er hans håber i kan hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

baby012

Anonym skriver:

"kæresten " og jeg er lige blevet enig om vi ik skal være sammen mere det hele gik galt på hvores 3 ugers ferie han har dog haft stres og ved at få en deprisjon nu så der er bare så meget. Mine mange spørsmål er så hvad nu???? Vi tror jeg kan blive boende i huset som bare vil være supper. Men hvad skal jeg søge og hvor og hvad skal jeg sette mig ind i nu som enlig mor til 3 børn hvor den ene også er hans håber i kan hjælpe mig 

Ring/gå ned på kommunen .. de kan vejlede dig 

Anmeld

2. september 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

ned på kommunen og forhør dig de er super til at rådgive

jeg har selv være enlig og er for nylig først flyttet sammen med tvillingernes far, men inden da fik jeg fripladser, høj boligstøtte, forhøjet børnepenge pr kvatal.

kan ikke rigtig huske om der er mere, men har du en fair husleje, og huset ikke er ALT for stort kan det ihvertfald hjælpe dig en del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.