jer der sover på sove sofa...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2013

Kay

Lene Unik skriver:

Jeg har erfaring både med sovesofa og med at sove i stuen.

Da jeg var ung, og fik kæreste, købte jeg en sovesofa der kunne slås ud. Den bestod af 2 springmadrasser og var dermed rigtig fin at sove på. Det er mange år siden, så model og hvor den blev købt, kan jeg ikke huske, men det er ikke lang tid siden jeg sov på den ved min mor, og den er stadig god at sove på.

Men pga pladsmangel, så har vi de sidste 3-4 år sovet i stuen. Vi har dog så stor en stue, at der er plads til vores almindelige dobbeltseng. Stuen har et indhak som passer til sengen, og så har vi stillet en lav reol for enden af sengen. Om dagen er der et hvidt sengetæppe over. Man ligger ikke mærke til den i løbet af dagen, og for os fungerer det rigtig fint.

hvis vores stue var stor nok til at gøre det havde vi gjort det for længest 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

MetteT

Bshizzle skriver:

Det var godt nok billigt
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10087106/

Lige før man skulle overveje at skift ens lædersofaer ud med sådan 2
Smart hvis man får gæster på besøg!

Og så bare en 140 x 200 top madras
(aner ik lige hvor gode disse standard madrasser er.. )

Den har vi i gæsteværelset... Og selv med en okay topmadras ligger man ikk synderligt godt på den.. Så vil bestemt kun anbefale den som gæsteseng.. Et par enkelte overnatninger er okay, men som permanent, er den simpelthen for ringe..

Anmeld

2. september 2013

B&J

det vi gjorde da daniel var 10mdr var vi ryggede ud af soveværelset og han var der inde vi tog vores seng i stuen 200x140 seng og der sov vi og havde en sofa vi kunne side i ja det så ikke pænt ud men det var det bedste vi kunne gøre så vi alle fik søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.