Drengetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
22 svar
8 synes godt om
1. september 2013

lineog4

Har 3 små poser drenge tøj stående med forskelligt fra 56-92 - de ryger snart til den nærmeste genbrug, men hvis der nu sad en der ude i nærheden hvor pengene måske var små og manglede drengetøj så er det frit for at komme og hente , en enkelt slikpose eller lignende som tak till lillemanden for man måtte få tøjet ville være rigelig betaling.

line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

TNBC

lineog4 skriver:

Har 3 små poser drenge tøj stående med forskelligt fra 56-92 - de ryger snart til den nærmeste genbrug, men hvis der nu sad en der ude i nærheden hvor pengene måske var små og manglede drengetøj så er det frit for at komme og hente , en enkelt slikpose eller lignende som tak till lillemanden for man måtte få tøjet ville være rigelig betaling.

line

hvad har du i størrelsen efter 56(som jeg lige har glemt hvad er) og 92?

Anmeld

1. september 2013

lineog4

Yurie skriver:

hvad har du i størrelsen efter 56(som jeg lige har glemt hvad er) og 92?

Der er blandet alt fra mærketøj, til hjemme lavet pg strik. 

Anmeld

1. september 2013

FrkRaarup

lineog4 skriver:

line

Hvis ingen melder sig, vil vi i Foreningen Glæd Børnene meget gerne overtage

Anmeld

1. september 2013

Bshizzle

lineog4 skriver:

line

Hvor er du fra i landet?

Anmeld

1. september 2013

TNBC

lineog4 skriver:

Der er blandet alt fra mærketøj, til hjemme lavet pg strik. 

Ok.. jeg går somregel ikke efter mærker men hvad jeg kan li, så jeg skal helst se tingene først

Anmeld

1. september 2013

lineog4

Bshizzle skriver:

Hvor er du fra i landet?

Roskilde

Anmeld

1. september 2013

Nadia&Daniel

FrkRaarup skriver:

Anmeld

1. september 2013

lineog4

FrkRaarup skriver:

I måtte meget gerne få men jeg kan se det skal lidt langt desværre. Hvis ingen vil havd ryger det ned til Red Barnet  de kan tjene på det og andre kan købe billigt. Synes bare jeg ville tilbyde da jeg selv kan huske hvordan det var at være på su få min datter. 

Anmeld

1. september 2013

Bshizzle

lineog4 skriver:

Roskilde

Hvor meget har du i str 86 / 92 ?
- Hvis du evt kunne sende billede?

Jeg vil godt være interesseret hvis min kæreste kunne hente..
Min kæreste arbejder hele denne uge i Roskilde, bare om jeg kan be ham om at hente det mod en god pose slik eller andet lækkert til din skønne dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.