Dba.dk salg og lidt mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
7 svar
39 synes godt om
1. september 2013

MorDk

Idag fik jeg solgt min Gaia & Ko pusletaske for 100 kr. Der kom den sødeste kvinde op med flot mave på. Hun ventede en lille pige. Jeg havde SÅ meget jeg ikke har fået solgt og har mere endnu, som jeg har lovet hende til billige penge. Hun kom ud af døren med taske, tøj m.m for over en værdi af 3000 kr. Jeg tjente 100 kr. og er bare SÅ glad... for hun blev bare SÅ glad!! Hun fik en lækker køredragt, hummel tøj, Hollys tøj, Katvig tøj m.m Har selv haft dette til salg i 8 mdr. Nu er jeg kommet af med det ♥ Hun kommer i næste uge og henter en pose med tøj og div. for 50 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Lone Jakobsen

det lyder som om du har gjort dagens gode gerning

Anmeld

1. september 2013

B&J

du har lige gjord en kvinde en kæmpe tjeneste 100% ville så gerne have set hendes glade ansigt

du er så sej

Anmeld

1. september 2013

Smil

Profilbillede for Smil
MorDk skriver:

Idag fik jeg solgt min Gaia & Ko pusletaske for 100 kr. Der kom den sødeste kvinde op med flot mave på. Hun ventede en lille pige. Jeg havde SÅ meget jeg ikke har fået solgt og har mere endnu, som jeg har lovet hende til billige penge. Hun kom ud af døren med taske, tøj m.m for over en værdi af 3000 kr. Jeg tjente 100 kr. og er bare SÅ glad... for hun blev bare SÅ glad!! Hun fik en lækker køredragt, hummel tøj, Hollys tøj, Katvig tøj m.m Har selv haft dette til salg i 8 mdr. Nu er jeg kommet af med det ♥ Hun kommer i næste uge og henter en pose med tøj og div. for 50 kr

Bliver så glad, når jeg læser sådan noget :-) Dejligt der er mennesker som dig :-)

Anmeld

1. september 2013

Muffin_girl

Du er da for sød !

Anmeld

2. september 2013

MorDk

Smil skriver:

Bliver så glad, når jeg læser sådan noget :-) Dejligt der er mennesker som dig :-)

Tak  Jeg er bare glad for at kunne hjælpe. Og det er jo bedre hun kan bruge tøjet sin lile ny end at det ligger og samler støv *S*

Anmeld

2. september 2013

MorDk

Ej 1000 tak for jeres søde ord. Tænkte nu egentlig ikke så meget over hvor sød jeg var/er. Jeg ville bare glæde hende og hun stod der med sin flotte mave og jeg fik chancen for at komme af med noget tøj. Hun blev virkelig glad  Det gjorde lige min dag en tand bedre

Anmeld

2. september 2013

LilleSmølf

MorDk skriver:

Ej 1000 tak for jeres søde ord. Tænkte nu egentlig ikke så meget over hvor sød jeg var/er. Jeg ville bare glæde hende og hun stod der med sin flotte mave og jeg fik chancen for at komme af med noget tøj. Hun blev virkelig glad  Det gjorde lige min dag en tand bedre

Det gør det jo kun bedre at du gjorde det for oprigtigt at glæde hende

Jeg synes det er super fedt gjort og du har sikkert gjort hende super glad og sparet hende for en del udgifter samtidigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.