Søger jule stof rester:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2013

MyLove E

Hej alle i kreative piger. .

Jeg har nu besluttet mig for hvordan årets julekalender til det års efterskole elever skal se ud Det skal være et stykke stof med 24 små lommer i I de lommer skal der så en lille historie og lidt jule slik i nogen af dem :-D

Men jeg søger så nogle stof rester eller et godt sted at købe forskelligt billigt jule stof...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva er det for nogle elever, du ska sy til? 

Jeg ka lige kigge om jeg har lidt liggende. Ska det være noget bestemt, mhs størrelse?? X

Anmeld

1. september 2013

MyLove E

Tauf skriver:

Jeg har nu besluttet mig for hvordan årets julekalender til det års efterskole elever skal se ud Det skal være et stykke stof med 24 små lommer i I de lommer skal der så en lille historie og lidt jule slik i nogen af dem :-D

Men jeg søger så nogle stof rester eller et godt sted at købe forskelligt billigt jule stof...

OpsiBoBsi

Anmeld

1. september 2013

lineog4

Tauf skriver:

Jeg har ikke andet - griner. Er det noget bestemt du søger og hvor store stykker?

Anmeld

1. september 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Hva er det for nogle elever, du ska sy til? 

Jeg ka lige kigge om jeg har lidt liggende. Ska det være noget bestemt, mhs størrelse?? X

Det er min søster og et par stykker andre venner familie som er på efterskole. Men det er trejde år nu Skal måske lave fire

Jeg skal bruge et som bund stykke og så 24 mindre stykker

Anmeld

1. september 2013

MyLove E

lineog4 skriver:

Jeg har ikke andet - griner. Er det noget bestemt du søger og hvor store stykker?

Sejt Jeg ved ikke helt hvor stor de skal være sådan ca 20*20cm og så et stort som bund stykke

Anmeld

11. oktober 2013

MyLove E

Prøver lige igen

En gamle jule dug eller noget har også interesse:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.