Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullen85 skriver: Bliver lige nød til at spørge, hvor køber du palmin henne på denne årstid, har været i stort set alle forretninger, men ingen har det, og det smager altså bare bedre... :-)
Bliver lige nød til at spørge, hvor køber du palmin henne på denne årstid, har været i stort set alle forretninger, men ingen har det, og det smager altså bare bedre... :-)
Der er vi helt enige, det er bare det bedste...
Jeg køber mit i min lokal brugs, har bedt uddeleren om at have det hjemme, da jeg bruger det tit
Men har også fundet det i Føtex og Kvickly...
Dot D skriver: Hvor er du sød, mange tak... Du kan jo altid spørge, når det er
Hvor er du sød, mange tak...
Du kan jo altid spørge, når det er
Dot D skriver: Denne kage var til Albertes dåb i dag. Ønsket var en hvid kage med lyserød pynt - sko og klodser med navn. Jeg skulle lige prøve en ny ting af, derfor har "klodserne" den form, de nu har... Jeg måtte lige have lidt blomster på også Det er lyse bunde med hindbærmousse smurt med PSC med Verdi Rasberry...
Denne kage var til Albertes dåb i dag. Ønsket var en hvid kage med lyserød pynt - sko og klodser med navn.
Jeg skulle lige prøve en ny ting af, derfor har "klodserne" den form, de nu har...
Jeg måtte lige have lidt blomster på også
Det er lyse bunde med hindbærmousse smurt med PSC med Verdi Rasberry...
Hvor er den fin og sød
AnnL skriver: Hvor er den fin og sød
Mange tak for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128