Er ret bekymret for min veninde
For lang tid siden, frygtede min veninde at hun ikke ville få børn og ønskede en kæreste vare så hun kunne få børn og ikke ende som gammeljomfru. Siden har hun fundet en fyr og deres forhold har været op og ned og de har ligget på vippen som kulminerede for et par mdr siden hvor det var ret tæt på at gå i stykker. Det har kørt ok siden.
Se har en del rod i økonomien og skændes og uenighederne, og selv små ting brokker hun sig over i dagligdagen, hun er ikke ovre sin eks og er i tvivl om hun ville gå tilbage til ham hvis hun fik muligheden, og har ikke tillid til sin kæreste.
Nu vil de så skabe et barn sammen, og hun vil gerne have barn også selvom det kan koste forholdet. Da det at få et barn er vigtigere end noget andet. Jeg er virkelig bekymret for hende og især et kommende barn og hun har en del psykisk at slås med og ret umoden. Jeg plejer normalt ikke at blande mig, i den slags da det er folks eget valgt, men er så bekymret og frustreret over det lille barn som kommer til at bøde og at hun vil udnytte sin kæreste på den måde, og frygter det vil give bagslag
Ved sket ikke hvordan jeg skal tackle det og hele situationen får mig til at få en rigtig skidt ondt i maven fornemmelse og bliver ked af det på hendes vegne over hvor uansvarligt hun bla reagerer, ( meget personlige ting omkring økonomi og deres forhold jeg ikke kan dele her ) og har så ondt af det kommende lille barn og et sted føler jeg mig samtidig som verdens dårligste veninde fordi jeg håber det varer et godt stykke tid før det lykkedes netop pga hendes uansvarlighed og at hun er ekstremt egoistisk og manglen på empati. Håber netop det kan nå at blive bedre før de bliver forældre og de får en chance inden hun bliver gravid
Anmeld