Damn it

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
6 svar
1 synes godt om
1. september 2013

Kløver

Argh stadig ingen mens og ingen tegn over hovedet. Er nu på dag 42 i cyklus, normalt kommer den på dag 42-44 men har været på provera i 10 dage og er 14 dage siden jeg startede på provera så føler nu det er helt spild jeg har taget de piller øv hvor er det surt, kan den mens ikke bare komme så vi kan komme igang med nyt forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Argh stadig ingen mens og ingen tegn over hovedet. Er nu på dag 42 i cyklus, normalt kommer den på dag 42-44 men har været på provera i 10 dage og er 14 dage siden jeg startede på provera så føler nu det er helt spild jeg har taget de piller øv hvor er det surt, kan den mens ikke bare komme så vi kan komme igang med nyt forsøg

Det er normalt, der kan gå op til en uge inden den kommer.. 

Især hvis det er første gang du tager dem...

Anmeld

1. september 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Det er normalt, der kan gå op til en uge inden den kommer.. 

Især hvis det er første gang du tager dem...

Det er bare trels for så kunne jeg lige så godt bare ha ventet på min cyklus selv klarede det, nu frygter jeg det vil blive senere pga pillerne

Anmeld

1. september 2013

et-ønske

Maja84 skriver:

Skal du ikke tage nogle hormoner efter provera? Jeg fik pergotime på cyklus dag 3 - uanset om mens kom eller ej
Jeg har taget den sidste provera idag - og skal startet på puregon på torsdag - ligemeget om mens kommer eller ej?

Men ved selvfølgelig om du producere gode æg selv?
For personligt er jeg jo en elendig høne.

Krydser for at du snart får din mens

Anmeld

1. september 2013

Kløver

et-ønske skriver:

Skal du ikke tage nogle hormoner efter provera? Jeg fik pergotime på cyklus dag 3 - uanset om mens kom eller ej
Jeg har taget den sidste provera idag - og skal startet på puregon på torsdag - ligemeget om mens kommer eller ej?

Men ved selvfølgelig om du producere gode æg selv?
For personligt er jeg jo en elendig høne.

Krydser for at du snart får din mens

Nej hun sagde bare jeg skulle afvente mens, men kan være jeg skal prøve at give dem et kald så
Skal starte på pergotime på cd 3 i 5 dage derefter gonal-f i 3 dage

Anmeld

2. september 2013

et-ønske

Maja84 skriver:

Nej hun sagde bare jeg skulle afvente mens, men kan være jeg skal prøve at give dem et kald så
Skal starte på pergotime på cd 3 i 5 dage derefter gonal-f i 3 dage

Jeg ville klart give dem et kald, for hvis du har pco er det jo langt fra sikkert at din mens kommer af sig selv?
Da jeg fik pergotime skulle jeg starte på dem uanset om mens kom eller ej

Anmeld

2. september 2013

Kløver

et-ønske skriver:

Jeg ville klart give dem et kald, for hvis du har pco er det jo langt fra sikkert at din mens kommer af sig selv?
Da jeg fik pergotime skulle jeg starte på dem uanset om mens kom eller ej

Den plejer ellers at komme hver 6 måned når der ikke er andet som forstyrrer, håber zoneterapi i dag kan sætte igang, men ringer og hører for en sikkerheds skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.