føler mig åndssvag over det her spørgsmål .. men det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg føler mig åndssvag over at stille det her spørgsmål men det kører rundt i hovedet på mig så bliver nødt til at spørge.

Jeg fik min meget korte mens søndag til tirsdag ... fredag dyrker vi sex .. og siden vi har dyrket sex har jeg haft murren og små stik i mit underliv ..

Kan det være graviditet man kan mærke så hurtigt
Eller er det bare alm. Murren efter mens ... har dog aldrig haft det sådan føt..

Jeg kender nok svaret på forhånd .. at det er det ikk ... men bliver nødt til at spørge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Kløver

Chancen er yderst lille og skylle du være gravid ville ægget kun lige været befrugtet så nej vil mene det er pga mens

Anmeld

1. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg føler mig åndssvag over at stille det her spørgsmål men det kører rundt i hovedet på mig så bliver nødt til at spørge.

Jeg fik min meget korte mens søndag til tirsdag ... fredag dyrker vi sex .. og siden vi har dyrket sex har jeg haft murren og små stik i mit underliv ..

Kan det være graviditet man kan mærke så hurtigt
Eller er det bare alm. Murren efter mens ... har dog aldrig haft det sådan føt..

Jeg kender nok svaret på forhånd .. at det er det ikk ... men bliver nødt til at spørge

Nej, det er ikke på grund af graviditet
Hvor lang er din cyklus?

Anmeld

1. september 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

H

Nej, det er ikke på grund af graviditet
Hvor lang er din cyklus?

Har ikke forstand på det med cyklus .. så ved det ikke

Men tak for svarer ... så ved jeg det ikke er det

Anmeld

1. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Har ikke forstand på det med cyklus .. så ved det ikke

Men tak for svarer ... så ved jeg det ikke er det

Den dag du får menstruation er dag 1, og så tæller du alle dagene frem til næste menstruation.
Din cykluslængde er ret vigtig, hvis du vil vide, hvornår der er størst mulighed for at blive gravid.

Anmeld

1. september 2013

Manna

Du skriver "din meget korte mens".
Er din mens normalt så kort eller var det usædvanligt?
Nogle kvinder oplever at bløde på det tidspunkt hvor de plejer at få deres mens, selvom de er gravide.
Så det kunne jo være.......

Anmeld

1. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg blødte i få dage og regnede med det var min menstruation. Fandt ud af at jeg var gravid. Mener min læge sagde at det hedder fantommenstruation. Så kan jo være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.