sindsyg tørre læber???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.346 visninger
8 svar
2 synes godt om
1. september 2013

DianaRJS

jeg er begyndt at døje med at mine læber er begyndt at blive sindsygt tørre og sprækker, og gør hammer ondt :/ jeg har prøvet alt lige fra vaseline til læbepromade for at holde dem fugtige men intet ser ud til at hjælpe, nogen ideer til hvad man ellers kan gøre???

plejer aldrig at døje med det, men det er helt sindsygt lige for tide :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

asff

DianaRJS skriver:

jeg er begyndt at døje med at mine læber er begyndt at blive sindsygt tørre og sprækker, og gør hammer ondt :/ jeg har prøvet alt lige fra vaseline til læbepromade for at holde dem fugtige men intet ser ud til at hjælpe, nogen ideer til hvad man ellers kan gøre???

Jeg bruger mentholatum. Det svider lidt, hvis de er meget tørre. Men det hjælper big time på mig

Anmeld

1. september 2013

Rockertand

DianaRJS skriver:

B-vitaminmangel?

Anmeld

1. september 2013

DianaRJS

Rockertand skriver:

B-vitaminmangel?

der er ikke viamin magle, får taget blodprøver hver 14 dag pga for lave tal ved d-vitaminer, har en sygdom der gør jeg ikke kan holde dem i mig så derfor er jeg til kontrol hver 14 dag, for at sikre at de ligger på et acceptabelt niveau, og der tjekker de alle.

tror lidt det er pga graviditeten.....

Anmeld

1. september 2013

LilleLene

DianaRJS skriver:

der er ikke viamin magle, får taget blodprøver hver 14 dag pga for lave tal ved d-vitaminer, har en sygdom der gør jeg ikke kan holde dem i mig så derfor er jeg til kontrol hver 14 dag, for at sikre at de ligger på et acceptabelt niveau, og der tjekker de alle.

tror lidt det er pga graviditeten.....

hvis du er gravid, kan det være væskemangel

så drik noget mere vand

Anmeld

1. september 2013

CaWi

DianaRJS skriver:

Det eneste der hjælper på mine tørre læber er den lyseblå lypsyl. Alle andre mærker og farver virker bare ikke en dyt.
En anden fordel ved den, er at den trækker hurtigt ind, og ikke er så fedtet at have på, som jeg feks synes den almindelig mørkeblå er, og labello er.

Anmeld

1. september 2013

Skouboe

Du skal bruge en læbepomade, der ikke trækker ind, men lægger sig ovenpå læberne og beskytter dem. Jeg plejer at bruge en blå labello og så et tykt lag inden jeg lægger mig til at sove - så er mine læber bløde og lækre når jeg vågner.

Anmeld

1. september 2013

Mini us

DianaRJS skriver:

Vil anbefale the body shop hemp læbepomade som er til ekstremt tørre læber og så er den uden parabener.. ellers elizabeth arden 8 hour

Anmeld

1. september 2013

Masig

Jeg har lige købt en læbesalve på apoteket netop pga tørre, sviende og sprækkende læber... Den er fra La Roche-Posay og hedder Cicaplast levres.... Den er virkelig god, og går ind og reparere de skader og irritationer der er på læberne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.