hjælp til ægløsning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
5 svar
2 synes godt om
1. september 2013

MsDane

Hej ladies
Jeg har brug for eksperthjælp!
Havde en bio den 22. (5+2), og tænkte så, at min cyklus vel er rykket, så ny æl er den 5/9, og jeg begyndte at teste på ægløsningsteste i går, for at være sikker på at fange den.
da jeg så tester igen i dag, er stregen mindre svag.
Tror I, at jeg kan have haft æl i henhold til gammel cyklus? Kun få dage efter, at jeg stoppede med at bløde efter bio??
Eller vil æl komme ca 14 dage efter første dag i bio?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Mother-love

MsDane skriver:

Hej ladies
Jeg har brug for eksperthjælp!
Havde en bio den 22. (5+2), og tænkte så, at min cyklus vel er rykket, så ny æl er den 5/9, og jeg begyndte at teste på ægløsningsteste i går, for at være sikker på at fange den.
da jeg så tester igen i dag, er stregen mindre svag.
Tror I, at jeg kan have haft æl i henhold til gammel cyklus? Kun få dage efter, at jeg stoppede med at bløde efter bio??
Eller vil æl komme ca 14 dage efter første dag i bio?

Udslaget svinger rigtig meget fra dag til dag på en æl test. Den er ikke mindre positiv. For den er negativ uanset om teststregen er lidt tydeligere den ene dag. Den er først positiv når teststregen er lige tydelig eller tydeligere end kontrolstregen. Det er et gedemarked at finde ud af. Det har taget mig lang tid at finde ud af det.

Anmeld

1. september 2013

MsDane

Havanagila skriver:

Udslaget svinger rigtig meget fra dag til dag på en æl test. Den er ikke mindre positiv. For den er negativ uanset om teststregen er lidt tydeligere den ene dag. Den er først positiv når teststregen er lige tydelig eller tydeligere end kontrolstregen. Det er et gedemarked at finde ud af. Det har taget mig lang tid at finde ud af det.

Det er noget indviklet.. Men burde ægløsning ikke flytte sig til ca 14 dage efter bio start?

Anmeld

1. september 2013

Rockertand

MsDane skriver:

Det er noget indviklet.. Men burde ægløsning ikke flytte sig til ca 14 dage efter bio start?

Nej, ægløsningsteste falder ca. 14 dage FØR forventet menstruation, så du skal derfor tælle baglæns og ikke fremad.
Efter en bio kan du ikke nødvendigvis regne med, at din cyklus går upåvirket videre.

Anmeld

1. september 2013

Rockertand

Der skulle stå ægløsning, ikke ægløsningsteste..

Anmeld

1. september 2013

MsDane

Rockertand skriver:

Nej, ægløsningsteste falder ca. 14 dage FØR forventet menstruation, så du skal derfor tælle baglæns og ikke fremad.
Efter en bio kan du ikke nødvendigvis regne med, at din cyklus går upåvirket videre.

Okay.. men min cyklus har alle dage været 28, men jeg må teste videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.