Forvirret - endnu en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. august 2013

Anonym trådstarter

Synes æl teste er svære at finde ud af. Tog denne test torsdag og troede den var på vej til positiv, men dagene efter blev den mere utydeligt. Vli I tror denne test så var positiv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

Christina91

Umiddelbart nej! De kan sagtens være meget negative lige op til ÆL. Man kan ikke regne med hvor negative de er. Det er min erfaring.

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

Umiddelbart nej! De kan sagtens være meget negative lige op til ÆL. Man kan ikke regne med hvor negative de er. Det er min erfaring.

Men synes du billede af testen ser positiv ud?

Anmeld

31. august 2013

Christina91

Går ud fra at det er stregen til højre der er teststreg? Så vil jeg sige nej.

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

Går ud fra at det er stregen til højre der er teststreg? Så vil jeg sige nej.

Ok bliver så forvirret over alle de æl test, så tror bare jeg dropper dem i denne cyklus.. Så må jeg se hvad der sker..

Anmeld

31. august 2013

Christina91

Ja. Jeg har heldigvis en ret reglmæssig cyklus, så jeg ved ca. hvornår æl er, så jeg tester kun et par dage før og så indtil jeg fanger den. Men der er vist også nogle der slet ikke kan fange æl. Så bare slap af og hyg dig med kæresten! (Selvom jeg udmærket ved hvor svært det kan være når man ønsker det rigtig meget!)

Anmeld

1. september 2013

modesty

Anonym skriver:

Synes æl teste er svære at finde ud af. Tog denne test torsdag og troede den var på vej til positiv, men dagene efter blev den mere utydeligt. Vli I tror denne test så var positiv 

Jeg har aldrig haft teste hvor teststregen var tydeligere end kontrolstregen. Mine positive så nogenlunde ud som din.

Anmeld

1. september 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg har aldrig haft teste hvor teststregen var tydeligere end kontrolstregen. Mine positive så nogenlunde ud som din.

Tak for svaret. Hvis jeg får mens om 14 dage, må det have været min æl som var positiv på testen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.