Undskylder for alle spsg til de sygeplejerske stud.:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. august 2013

Muffinmus

Men... har lige læst på skemaet til første uge at der er dansk og matematik prøve. Ved i hvad de går ud på?
Vil RIGTIG gerne kunne forberede mig. Har ikke haft matematik i 13 år og selv der var jeg en knold til det. Jeg vist bare mere til det sproglige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

ESV

MariaE skriver:

Men... har lige læst på skemaet til første uge at der er dansk og matematik prøve. Ved i hvad de går ud på?
Vil RIGTIG gerne kunne forberede mig. Har ikke haft matematik i 13 år og selv der var jeg en knold til det. Jeg vist bare mere til det sproglige.

Altså der kan selvfølgelig være kommet ændringer men jeg har godt nok aldrig skulle tage hverken dansk eller matematik prøve!

Anmeld

31. august 2013

Muffinmus

Jeg kan bare se det står til onsdag. Test i matematik og dansk. Havde jeg ikke lige overvejet kunne dukke op:-) har altid hadet matematik

Anmeld

31. august 2013

Muffinmus

I øvrigt skal vi læse til cases til studiestart, har læst dem, men vor pokker slår man alle de ord op man ikke forstår. De er jo ikke ligefrem en del af nudansk ordbog

Anmeld

31. august 2013

Ayasmor

MariaE skriver:

I øvrigt skal vi læse til cases til studiestart, har læst dem, men vor pokker slår man alle de ord op man ikke forstår. De er jo ikke ligefrem en del af nudansk ordbog

Vil anbefale, at du investerer i en ordbog med lægefaglige udtryk/ord i Ellers skriv, hvis der er noget, der ikke giver mening. Så skal jeg se, om jeg kan hjælpe med noget af det. Mht. dansk- og matematikprøve ved jeg ikke. Det var ikke noget vi havde da jeg begyndte på uddannelsen.

Anmeld

31. august 2013

Muffinmus

Ok, kunne godt være man lige skulle høre lærerne om hvad bøger man skalaløns for at være med der
Google kan hjælpe med meget, men ja, nogle ting må man nok slå op i en bog
Pokkers ingen andre har haft prøve, ville ellers være en stor hjælp. Især nu jeg føler jeg allerede er bagud i forhold til dem der har vidst de skulle starte studiet mandag. Men må tage det i stiv arm og se hvordan det går.

Anmeld

31. august 2013

Jibbe

Tænker det er for at få en fornemmelse af de nye studerendes niveau? Så man starter ordentligt og relevant...

Anmeld

31. august 2013

Ayasmor

MariaE skriver:

Ok, kunne godt være man lige skulle høre lærerne om hvad bøger man skalaløns for at være med der
Google kan hjælpe med meget, men ja, nogle ting må man nok slå op i en bog
Pokkers ingen andre har haft prøve, ville ellers være en stor hjælp. Især nu jeg føler jeg allerede er bagud i forhold til dem der har vidst de skulle starte studiet mandag. Men må tage det i stiv arm og se hvordan det går.

Jeg havde lånt en på skolens bibliotek. Den var guld værd også i den kliniske undervisning.
Du har ikke fået udleveret en liste over bøger til studiet?? Vil dog sige, at det ikke kan betale sig at købbe alle bøgerne. Mange af dem skal der kun bruges nogle kapitler fra og så kan det bedre betale sig at kopiere. Anatomi og fysiologi bøger o.l. er dog en MEGET god investering. Jeg er stadig meget glad for min

Ja, det havde da helt klart været en stor hjælp. Vil dog sige, at jeg heller ikke var/er den stærkeste i matematik. Oplevede dog ikke de helt store problemer ift. det matematik, der er behov for (eks. medicinregning m.m.)

Anmeld

31. august 2013

Muffinmus

Jibbe skriver:

Tænker det er for at få en fornemmelse af de nye studerendes niveau? Så man starter ordentligt og relevant...

Helt klart, men gad godt vide hvad jeg kunne forenet, snakker vi diktat som med nogle af Falcks prøver og en multiple choiméad matematikprøve eller længere prøver med svære opgaver mere i den dur, så jeg har en ide om hvor meget energi jeg skal lægge i at tvinge min mand til at lege lærer..som han i øvrigt er pivringe til

Anmeld

31. august 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Vi havde en test i vores første modul. Men det var vist kun sådan en læse test der kunne afsløre noget om læsehastighed og sprogforståelse. Altså ingen matematik

Hvis jeg var dig ville jeg tage den test med sindsro. De laver dem jo kun for at finde niveauet hos de studerende, og for at kunne tilbyde de rigtige hjælpemidler til dem der måtte have brug for det

Held og lykke med studiestart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.