Jeg havde denne veninde for ca 1 år siden, vi havde det så godt sammen! - Men da hun fik barn, jeg blev gravid og dagene gik, så tabte vi lidt hinanden, jeg prøvede så at kontakte hende jævnligt, men hun tog mere og mere afstand fra mig... - Til sidst konfronteret jeg hende og det endte så med hun var helt uenig og hun begyndte at hade mig istedet, hun slette mig så som ven diverse steder og stoppede kontakten til mig..
Jeg tænkte, Nå jamen så må det jo være sådan det skulle være, selvom jeg kæmpede med at kontakte hende og få venskabet op igen, så gik det ikke. ;(
Jeg har de sidste par måneder mødt hende et par gange, hvor hun laver et rigtigt surt fjæs og kigger fornærmet den anden vej, jeg har så skrevet til hende et par gange, med diverse "Jeg savner dig" og "Håber du har det godt" - Alle har hun ignoreret. 
Jeg vil hellere ikke virke som en stalker, men hun var virkelig den bedste veninde man kunne ønske sig og jeg savner hende sku, i alt den tid vi ikke har snakket sammen har jeg bare tænkt, nå jamen så fuck da det, så går livet jo videre. men det har været så svært. 
Nogle råd til hvordan jeg kan "glemme hende og alt det her?"
For at blive venner med hende, er ikke en mulighed, overhovedet..
Anmeld