Jeg er så vred!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
13 svar
4 synes godt om
31. august 2013

Anonym trådstarter

sagen er den jeg for 6 måneder siden flyttede ud af min lejlighed da jeg fandt et lille hus til leje der passede bedre til os.jeg fik et smæk på 32.000 for at flytte ud, hvor af over halvdelen var maling af rum, jeg synes det var fanvittigt, de skulle have 26.000 for at male en lejlighed på 100kvm men blev enig med mig selv om jeg ikke gad diskutere med dem, pga for meget betalt i husleje, varme vand osv osv skulel jeg dog kun "selv" betale 8.000, jeg aftale derfor jeg betale 1000 kr i månede hvilket var fint bortset fra da jeg havde betalt 3 gange gik der koks i min su, sammen med alle andre på den skole jeg gik på, og fik derfor ikke min su, ringede til dem og forklarede sagen, hvor jeg fik at vide jeg bare skulle ringe igen når der var styr på min økonomi igen, der kom først styr på den igen i sidste månede ringede som aftalt, 2 dage efter står der fanme en fra fogedretten foran min dør, og der er røget sagsomkostninger på, ringede så til dem igen og brokkede mig, for vi havde lavet en aftale, og nu skulel jeg igen betale 8000 fordi der jo var sagsomkostninger på og fik svaret " at det var ikke deres problemer jeg ikke overholdte min aftale"

er blevet så arrig fordi jeg netop har ringet og givet dem besked om jeg lige pt. ikke havde råd pga min su var gået i koks, og hun så selv sagde jeg bare skulle give besked når jeg kunne betale igen, og så laver de det nummer? -.- det virker for mig som om de bare skal have flere penge og er fanme ikke iorden!!!!!!!

havde bare lige brug for at rase ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

Mumto3

Øv hvor er det bare surt og synd for dig!!!

Med hensyn til prisen for maling kan jeg fortælle at vi har fået malet 3 børneværelse, en gang og to badeværelse og det kostede så lige....40.000kr  FULDSTÆNDIGT VANVITTIGT!!!! Jeg kan virkelig godt forstå at nogle får lavet den slags sort! Men bare malingen alene gav vi ca. 10.000kr for, og det er jo ret let at se hvor lang tid der blev brugt på at male og så kan man jo regne en timeløn ud, og det er faktisk 'ok', men man/vi regner bare ikke rigtig 'lidt maling' for noget, men vi synes at 40.000 kr er rigtig mange penge!

Så umiddelbart tænker jeg at det lyder billigt for en lejlighed på 100kvm.

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Med hensyn til prisen for maling kan jeg fortælle at vi har fået malet 3 børneværelse, en gang og to badeværelse og det kostede så lige....40.000kr  FULDSTÆNDIGT VANVITTIGT!!!! Jeg kan virkelig godt forstå at nogle får lavet den slags sort! Men bare malingen alene gav vi ca. 10.000kr for, og det er jo ret let at se hvor lang tid der blev brugt på at male og så kan man jo regne en timeløn ud, og det er faktisk 'ok', men man/vi regner bare ikke rigtig 'lidt maling' for noget, men vi synes at 40.000 kr er rigtig mange penge!

man føler bare lidt de "udnytter" en for at få flere penge i kassen når de laver sådan et nummer :/

men ja så kan jeg godt se det nok har passet fint, men den var ikke malet da jeg flyttede ind, der var det bare vasket ned, og vi har ikke boet der mere end 1 år, væggende var stadig som da jeg flyttede ind, jeg er godt nok ryger men har hele tiden røget ude på altanen, udover det kom jeg også til at betale for at få den malet, og den var heller ikke malet da jeg flyttede ind, fordi de ikke " nåede" det men ville komme og gøre det, men det skete bare aldrig

men er nu helle rikke så meget prisen på tingene jeg er irriteret over for har jo allgievel betalt så meget, for meget i husleje osv at det ikke er slemt at skulle af med de 8000, det er bare måden de gør det på :/ det er virkelig bare sur røv! for at sige det mildt

Anmeld

31. august 2013

Mumto3

Ja, jeg kan virkelig godt forstå du et gal! Og ja nogen gange tænker man at de bare tjener penge på at få lejlighederne istandsat! Og virkelig dårligt af dem, når du ringer og laver en aftale at de så løber fra den!

Anmeld

31. august 2013

bøllen

Mumto3 skriver:

40000 det er da helt vild .. Og 10000 til maling .. Wauuu .. 

Anmeld

31. august 2013

Hønsemor

Anonym skriver:

sagen er den jeg for 6 måneder siden flyttede ud af min lejlighed da jeg fandt et lille hus til leje der passede bedre til os.jeg fik et smæk på 32.000 for at flytte ud, hvor af over halvdelen var maling af rum, jeg synes det var fanvittigt, de skulle have 26.000 for at male en lejlighed på 100kvm men blev enig med mig selv om jeg ikke gad diskutere med dem, pga for meget betalt i husleje, varme vand osv osv skulel jeg dog kun "selv" betale 8.000, jeg aftale derfor jeg betale 1000 kr i månede hvilket var fint bortset fra da jeg havde betalt 3 gange gik der koks i min su, sammen med alle andre på den skole jeg gik på, og fik derfor ikke min su, ringede til dem og forklarede sagen, hvor jeg fik at vide jeg bare skulle ringe igen når der var styr på min økonomi igen, der kom først styr på den igen i sidste månede ringede som aftalt, 2 dage efter står der fanme en fra fogedretten foran min dør, og der er røget sagsomkostninger på, ringede så til dem igen og brokkede mig, for vi havde lavet en aftale, og nu skulel jeg igen betale 8000 fordi der jo var sagsomkostninger på og fik svaret " at det var ikke deres problemer jeg ikke overholdte min aftale"

er blevet så arrig fordi jeg netop har ringet og givet dem besked om jeg lige pt. ikke havde råd pga min su var gået i koks, og hun så selv sagde jeg bare skulle give besked når jeg kunne betale igen, og så laver de det nummer? -.- det virker for mig som om de bare skal have flere penge og er fanme ikke iorden!!!!!!!

havde bare lige brug for at rase ud!

Hvis du ikke har fået jeres aftale på skrift med underskrifter er det desværre tilladt for dem at lave det nummer

ALDRIG nogensinde lave mundtlige aftaler med sådan noget og slet ikke når det omhandler penge...

Det er så mega øv, men klager du vil det være ord mod ord

Anmeld

31. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg mener at man skal gave fået rykker med advarsel om fogedretten først. Men an være jeg tager fejl.

Anmeld

31. august 2013

B&J

man får først rykker ud og ikke først foderetter på nakken, jeg vil lade sagen gå i gang mød i retten og fortæle hvordan og hvorledes og håb de hjælper dig der fra og lad vær at underskriv på noget

Anmeld

1. september 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg mener at man skal gave fået rykker med advarsel om fogedretten først. Men an være jeg tager fejl.

vil jeg også selv mene man normalt gør, men har jeg ikke fået, manden fra fogedretten stod bare pænt foran min dør en dag

Anmeld

1. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

man får først rykker ud og ikke først foderetter på nakken, jeg vil lade sagen gå i gang mød i retten og fortæle hvordan og hvorledes og håb de hjælper dig der fra og lad vær at underskriv på noget

vil jeg også selv mene, men gjorde jeg ikke, manden fra fogedretten stod bre pænt foran døren en dag med et fint brev :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.