sagen er den jeg for 6 måneder siden flyttede ud af min lejlighed da jeg fandt et lille hus til leje der passede bedre til os.jeg fik et smæk på 32.000 for at flytte ud, hvor af over halvdelen var maling af rum, jeg synes det var fanvittigt, de skulle have 26.000 for at male en lejlighed på 100kvm men blev enig med mig selv om jeg ikke gad diskutere med dem, pga for meget betalt i husleje, varme vand osv osv skulel jeg dog kun "selv" betale 8.000, jeg aftale derfor jeg betale 1000 kr i månede hvilket var fint bortset fra da jeg havde betalt 3 gange gik der koks i min su, sammen med alle andre på den skole jeg gik på, og fik derfor ikke min su, ringede til dem og forklarede sagen, hvor jeg fik at vide jeg bare skulle ringe igen når der var styr på min økonomi igen, der kom først styr på den igen i sidste månede ringede som aftalt, 2 dage efter står der fanme en fra fogedretten foran min dør, og der er røget sagsomkostninger på, ringede så til dem igen og brokkede mig, for vi havde lavet en aftale, og nu skulel jeg igen betale 8000 fordi der jo var sagsomkostninger på og fik svaret " at det var ikke deres problemer jeg ikke overholdte min aftale"
er blevet så arrig fordi jeg netop har ringet og givet dem besked om jeg lige pt. ikke havde råd pga min su var gået i koks, og hun så selv sagde jeg bare skulle give besked når jeg kunne betale igen, og så laver de det nummer? -.- det virker for mig som om de bare skal have flere penge og er fanme ikke iorden!!!!!!!
havde bare lige brug for at rase ud!
Anmeld