anbefal en kranio sakral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. august 2013

mette line

jeg søger en dygtig kranio sakral som kan teknikken med at flytte på kranie pladerne. min datter har desværre skævt kranie. har hørt om et par stykker som har haft held med og få rettet det hos en kranio sakral som har kunnet rykke med deres barn kranie plader. jeg har selv været i kontakt med to men de kendte ikke til det med og rykke på kranie pladerne. nogle som kender en der kan den teknik? jeg bor i trekants området i jylland.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

1990h

mette line skriver:

jeg søger en dygtig kranio sakral som kan teknikken med at flytte på kranie pladerne. min datter har desværre skævt kranie. har hørt om et par stykker som har haft held med og få rettet det hos en kranio sakral som har kunnet rykke med deres barn kranie plader. jeg har selv været i kontakt med to men de kendte ikke til det med og rykke på kranie pladerne. nogle som kender en der kan den teknik? jeg bor i trekants området i jylland.

vi var til kranio sakral da ida var 3 måneder men der trykkede hun altså bare noget i nakken som sad fast..har aldrig hørt man kan rykke kranie pladerne og syntes det lyder noget voldsomt men jeg kan tage fejl

Anmeld

31. august 2013

mette line

ja det lyder voldsomt men det er vist nogle tryk som du selv er inde på som derved rykker på kranie pladerne. er nu stødt på det et par gange på nogle baby tråde hvor denne behandling er omtalt og har haft virkning. desværre er det nogle ældre tråde og jeg kan derfor ikke henvende mig til vedkommende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.