Pga et udenlandsk navn nægtes mange billetter til kampen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
12 svar
3 synes godt om
31. august 2013

A&F

Endelig gik min mands ønske i opfyldelse . Kampen mellem FCK og Real Madrid bliver en realitet. Billetterne blev bestilt, men hov. De blev annulleret! Mange med andre navne end dansk har fået annulleret billeterne. Hvor er det bare tarveligt og så tydelig diskrimination ! Føj siger jeg bare. Og så synd for min mand ;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Det var da godt nok grimt.
Ved I at det er derfor?

Anmeld

31. august 2013

Ciss

Nej, hvor ærgeligt!

Kan de virkelig gøre det?

Anmeld

31. august 2013

Kløver

Øv, kan i ikke ringe derind, måske der bare er tale om fejl

Anmeld

31. august 2013

lycly

Hvordan ved I at det lige er derfor? Og at der er andre med udenlandsk navn der har fået annulleret deres billet??

Anmeld

31. august 2013

Pikku Myy

A&F skriver:

Endelig gik min mands ønske i opfyldelse . Kampen mellem FCK og Real Madrid bliver en realitet. Billetterne blev bestilt, men hov. De blev annulleret! Mange med andre navne end dansk har fået annulleret billeterne. Hvor er det bare tarveligt og så tydelig diskrimination ! Føj siger jeg bare. Og så synd for min mand ;(

I kan vist få den tilbage igen, hvis I ringer til dem på mandag:

http://www.bt.dk/danmark/fck-om-annullerede-billetter-sikkerhed-vigtigere-end-saarede-foelelser

Anmeld

31. august 2013

bonnie81

A&F skriver:

min mand siger at det erb fordi de er bange for at der kommer udebane fans blandt  fck s fans og kan ikke linke men der står noget  på eb man kan stadig fåbilletterne

Anmeld

31. august 2013

l.kjoeller

A&F skriver:

de udtaler at alle rigtige fans får deres billet igen.  de gør det dog for at undgå folk fra udebane afsnittet ender på hjemmebane afsnittet både for sikkerheds skyld men også så holdet og fans for en følelse af hjemme bane ( vi behøver det for vi bliver korsfæstet hehe) . Dog en HEEELT forkert sorteringsproces de har valgt og så synd for sådan nogle som din mand. håber det går i orden 

Anmeld

31. august 2013

l.kjoeller

A&F skriver:

de udtaler at alle rigtige fans får deres billet igen.  de gør det dog for at undgå folk fra udebane afsnittet ender på hjemmebane afsnittet både for sikkerheds skyld men også så holdet og fans for en følelse af hjemme bane ( vi behøver det for vi bliver korsfæstet hehe) . Dog en HEEELT forkert sorteringsproces de har valgt og så synd for sådan nogle som din mand. håber det går i orden 

Anmeld

31. august 2013

Troldemommi

A&F skriver:

Det er en hel forkert sorteringsmåde de har valgt, men man kan jo godt forstå de skal adskille de to holds fans fra hinanden 

Jeg er selv Real Madrid fan og jeg ville nødig sidde iblandt FCK fans 

men håber det går i orden 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.