30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Hejsa i kloge mødrer!!
Vi skal have købt noget overtøj her til vinter, til vores søn på knap 6 mdr. Skal man vælge flyverdragt eller jakke eller begge dele?? Og hvad med regntøj? Har tænkt at købe en fleecetrøje han kan bruge her til efteråret, bare en let en.. Vi har både odder vogn og baby jogger klapvogn + voksipose.. Tænker det jo også har indflydelse på hvor meget tøj de skal have på :-)
Desuden kan jeg nævne at han højst sandsynlig skal starte i vuggestue her til december, hvor han er 9 mdr.. :-)
Jeg ville nok anbefale dig at købe en rigtig flyverdragt nu hvor han skal starte i dp.
reima er rigtig god til de helt små. Der er ekstra polstring i numsen til når de sidder meget ned og leger. Evt en fleece eller ulddragt til bilture og lur i barnevognen, hvis han også bruger voksi i dp, så behøver han bare en lille uldbluse. Eller måske ingenting an på hvor varmt et barn han er. En tyk hue med windbreak ved ørene, og en tyndere til at sove med. Og termofutter.
Til foråret ville en termodragt, evt Formel 1 fra termoland.dk være rigtig god. Og et par regnbukser hvis de er ude og lege om morgene hvor græsset kan være lidt vådt, og så med en fleecetrøje til, eller sommerjakke. .
Man behøver ikke en masse forskelligt til de helt små.
Anmeld