støvler fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
9 svar
8 synes godt om
31. august 2013

Anonym trådstarter

http://m.hm.com/dk/product/10385?article=10385-A#mediaType=STILL_LIFE_FRONT

Skal købe gave til min venindes dreng på tre år.

Hun har ikke så mange penge, så ville hjælpe hende med lidt vinter halløj til ham. 

Er der nogle som kender til disse støvler fra h og m? 

Kan drengen bruge dem som vinter støvler, i stedet for alm termostater?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hun har ikke så mange penge, så ville hjælpe hende med lidt vinter halløj til ham. 

Jeg kender dem ikke, men der er jo rigtig mange skobutikker der sælger billigt uud fra sidste års modeller lige nu. I skoringen (ihvertfald Svendborg) har de skofus, ecco osv til omkring 200,-

rigtig storhjertet af dig, at du vil hjælpe din veninde på den måde 

Anmeld

31. august 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Min datter fik et par støvler fra hm det første år hvor hun stadig kravlede, og de holdte hende fint varme.

Anmeld

31. august 2013

Muffinmus

Min erfaring er altså at sko og støvler fra HM mangler støtte, komfort og ja, faktisk generelt er noget øv. Har aldrig købt sko i HM til mine børn da det føles SÅ billigt og ringe og de lavér sko uden omtanke på børns fødder. Mange af deres sko har totalt manglednde pasform til små børn, de er dårligt syet, materialet alt for billigt.

De støvler du kigger på mangler flere ting, støvlen er ikke flexibel, den mangler støtte i ankel og er tung. Dvs den egner sig for børn + 5-6 år som ikke helt så meget har brug for samme støtte og tætte pasform i forhold til mindre børn.
Du får mere kvalitet af at købe støvler i Bilka, som ofte fåes til 150 kr. De har velkro til bedre pasform, er ikke så tunge og sidder generelt bedre. En udemærket støvle fra Dille også, til ca samme penge. Skofus sælger også mange sidste prs modeller til halv pris, endnu er udemærket skomærker hvis man ikke skal have de dyrere modeller som Ecco, Angulus, Bundgaard osv.

Anmeld

31. august 2013

C-Dog

De fleste sko butikker har gode sko til lave priser nu fordi det ikke helt er vinter. Vil anbefale dig at kigge på heppo, Brandos, smartkids osv. :-)

Anmeld

31. august 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Du kan købe vinterstøvler i Føtex og Kvickly og de er rigtig fine dem brugte vi sidste år og har også købt i år. og de koster kun 200kr :kr

Anmeld

31. august 2013

Carina:-)

Måske et gavekort til f.eks skoringen.

Så kan hun tage drengen med,og han kan få nogen der støtter og passer hans fod.

Børn er forskellige ,og hvad der er godt til en,er ikke godt til andre-Og der er også stor forskel på mærkerne.

Så et gavekort vil sikre at han får nogle gode,samt at der er tilbud mange steder

Anmeld

31. august 2013

Carina:-)

Måske et gavekort til f.eks skoringen.

Så kan hun tage drengen med,og han kan få nogen der støtter og passer hans fod.

Børn er forskellige ,og hvad der er godt til en,er ikke godt til andre-Og der er også stor forskel på mærkerne.

Så et gavekort vil sikre at han får nogle gode,samt at der er tilbud mange steder

Anmeld

31. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

nu er jeg nok ikke den helt rigtig til at svare på sådan nogle her, da min gudmor og min mors bedste veninde arbejder i skobutik så jeg har fået banket i hovedet at man ikke køber sko til børn andre steder end i en skobutik

men når det så er sagt er der rigtig mange skobutikker der har sko til 2-300kr på bud som bare er sidste års modeller måske du skulle prøve at kigge efter det, eller i så fald få lavet et gavekort til hende og hun måske selv kan ligge de sidste 100-200kr ?

jeg kan ikke svare på hvor gode h&m's støvler/sko er da jeg jo som sagt altid køber i en sko butik

men du skal vide det er utrolig stor hjertet af dig, og du er jo en hammer fantastisk veninde

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres svar. Jeg har i dag fået lavet et gavekort på 400 kroner til skoringen. 

I var en stor hjælp, syntes os det var bedre med støvler fra en rigtig skoforresten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.