Kvalme efter æggeløsning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
6 svar
1 synes godt om
30. august 2013

Anonym trådstarter

Hej damer efter at mig og min mand har haft sex idag ved en 12 tiden Og testede positiv for æg test inden vi var sammen nu har jeg kvalme og følger jeg skal brække mig  Hvad tror du det kan være ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Mother-love

Det behøver ikke have nogetmed æl at gøre. Man kan jo godt få en dag hvor man har mega kvalme.

Men f.eks så barnet kvalme to dage efter æl, mine bryster er spændte og gør mega Ondt i ca 4-5 dage efter æl. Og så har jeg oftes hovedpine i en 3-5 dage efter æl.

Anmeld

30. august 2013

Mother-love

Barnet= har jeg

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Det behøver ikke have nogetmed æl at gøre. Man kan jo godt få en dag hvor man har mega kvalme.

Men f.eks så barnet kvalme to dage efter æl, mine bryster er spændte og gør mega Ondt i ca 4-5 dage efter æl. Og så har jeg oftes hovedpine i en 3-5 dage efter æl.

Okaj min mand er kommet op mig mig og synes nu jeg har det skidt har meget kvalme og har det skidt 

Anmeld

30. august 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Okaj min mand er kommet op mig mig og synes nu jeg har det skidt har meget kvalme og har det skidt 

Tror nærmere det er indbildning. For du er ikke gravid endnu. Sæden er ikke nået til ægget endnu. Og hvis det er så er du stadig ikke gravid ægget skal først sætte sig fast. Og det gør det først om min. En uge. Hvis det sætter sig fast. Det er ikke sikkert det gør det.

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

Okaj så må jeg vente og se tiden and  

Anmeld

31. august 2013

CH2012

Anonym skriver:

TTrTroTrornæHej damer efter at mig og min mand har haft sex idag ved en 12 tiden Og testede positiv for æg test inden vi var sammen nu har jeg kvalme og følger jeg skal brække mig  Hvad tror du det kan være ??

Tror næppe det har noget med en evt. graviditet at gøre, men jeg kan også opleve kvalme efter sex. Jeg har så overvejet at få det undersøgt hos lægen, for synes det er underligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.