Menstraution i starten af graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. august 2013

Pauline80

Hej alle

Er der nogle af jer som stadig havde mens under graviditeten? hvor langt var i henne inden i kunne teste positiv?

Jeg ville i dag være 4+2, men tester negativ og er i dag begyndt at bløde, 2 dage over tid (aldrig sket før), men hele min krop er anderledes end den plejer, de sidste 2 uger har jeg været svimmel, fordøjelsen er droslet langt ned, tisser hele tiden, en trækkende følelse i siden i underlivet. og da jeg kom til dag 28 var der ingen tegn på mens som alm. i dag er der lidt mens smerter, men anderledes end normalt. Og er træt og har kvalme ind imellem hellere ik normalt for mig).

ved ikke om man tør håbe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

l.kjoeller

Pauline80 skriver:

Hej alle

Er der nogle af jer som stadig havde mens under graviditeten? hvor langt var i henne inden i kunne teste positiv?

Jeg ville i dag være 4+2, men tester negativ og er i dag begyndt at bløde, 2 dage over tid (aldrig sket før), men hele min krop er anderledes end den plejer, de sidste 2 uger har jeg været svimmel, fordøjelsen er droslet langt ned, tisser hele tiden, en trækkende følelse i siden i underlivet. og da jeg kom til dag 28 var der ingen tegn på mens som alm. i dag er der lidt mens smerter, men anderledes end normalt. Og er træt og har kvalme ind imellem hellere ik normalt for mig).

ved ikke om man tør håbe..

der er nogen som bløder under graviditet ja (har hørt det ikke er mens man kan få men en blødning som er mens lignene så man tror det)

dog vil jeg sige at  hvis testen er negativ og du bløder vil jeg tvivle . 

krydser  og håber håber håber 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.