venter Graviditetstest, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. august 2013

mira2013

Jeg fik også lagt æg op i tirsdag 20/8 fra 11 dag og det er 2 fryseæg.

jeg har ondt i maven menstruation ligne smerte og ondt i ryggen.

Første 3-4 dag efter ægoplægning hade jeg spænding i underliv og var meget træt og svimmel men ligepluslige forsvundet det hele kunne ikke mærke på nåd i 2 dag og nu har jeg menstruation ligne smerte i maven og ondt i ryggen helt ned i ryggen og den kan blev varm når jeg mærker på den og plus ømme bryster uro i kroppen og ondt i hovede skal hele tiden på wc men det er også den periode hvor jeg plejer få menstruation så jeg er meget nervøs om det er fordi jeg er gravid eller ved at få menstruation

jeg er meget bange for at håbe for meget hvis det ikke lykkedes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

l.kjoeller

Jeg fik også lagt æg op i tirsdag 20/8 fra 11 dag og det er 2 fryseæg.

jeg har ondt i maven menstruation ligne smerte og ondt i ryggen.

Første 3-4 dag efter ægoplægning hade jeg spænding i underliv og var meget træt og svimmel men ligepluslige forsvundet det hele kunne ikke mærke på nåd i 2 dag og nu har jeg menstruation ligne smerte i maven og ondt i ryggen helt ned i ryggen og den kan blev varm når jeg mærker på den og plus ømme bryster uro i kroppen og ondt i hovede skal hele tiden på wc men det er også den periode hvor jeg plejer få menstruation så jeg er meget nervøs om det er fordi jeg er gravid eller ved at få menstruation

jeg er meget bange for at håbe for meget hvis det ikke lykkedes..

mine symptomer var lige som dine ( icsi) resultatet blev min skønne datter. dog er intet sikkert. snød og testede dag 12 med to streger høhø

vi  for to strejer på testdag 

Anmeld

30. august 2013

mira2013

puha det var en lettelse, men som sagt er intet sikkert. men tusind tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.