Hjælp mig med at blive klogere (klamme detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
4 svar
2 synes godt om
30. august 2013

Frk.Skruk

Hej Tøser,

(Undskylder på forhånd de klamme detaljer)

Sagen er den at jeg er blevet insemineret den 19/8, og skal derfor teste den 4 - har ikke testet endnu (er ret stolt, for det er da ikke lysten der mangler til at tage en test )

Men lige pludselig for et par timer siden, fik jeg de ondeste mens. smerter, både i underlivet og i lænden.. Jeg går på toilettet, og det er som om der kommer sådan en ordentlig klump slim ud a mig, med frisk blod i - har aldrig oplevet det før.. Er der nogen af jer der ved hvad det kan betyde? Har jeg fået min menses 5 dage for tidligt? og hvorfor er det sådan en klat slim der kommer?

Normalt når jeg får menses, så starter det med sådan meget lidt brunt udflåd, og først timer senere bliver det friskt..

Håber der er nogen med lidt erfaring der kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

l.kjoeller

Frk.Skruk skriver:

Hej Tøser,

(Undskylder på forhånd de klamme detaljer)

Sagen er den at jeg er blevet insemineret den 19/8, og skal derfor teste den 4 - har ikke testet endnu (er ret stolt, for det er da ikke lysten der mangler til at tage en test )

Men lige pludselig for et par timer siden, fik jeg de ondeste mens. smerter, både i underlivet og i lænden.. Jeg går på toilettet, og det er som om der kommer sådan en ordentlig klump slim ud a mig, med frisk blod i - har aldrig oplevet det før.. Er der nogen af jer der ved hvad det kan betyde? Har jeg fået min menses 5 dage for tidligt? og hvorfor er det sådan en klat slim der kommer?

Normalt når jeg får menses, så starter det med sådan meget lidt brunt udflåd, og først timer senere bliver det friskt..

Håber der er nogen med lidt erfaring der kan hjælpe mig

kan være flere ting:

hormonerne der sætter den reaktion igang hvis du har fået sådan nogen 

ægget der sætter sig fast til graviditet 

og evt mens 

håber naturligvis det er graviditeten 

Anmeld

30. august 2013

Frk.Skruk

Det er 14 dage siden jeg tog hormonerne, så det burde vel ikke være dem ?

Ihh bliver bare så nervøs/spændt eler hvad man kan kalde det..

Anmeld

31. august 2013

Mother-love

Jeg tænker måske det er æl slim. Op til min første æl efter jeg stoppede med ppiller. Fik jeg også pludselig sygt ondt. Og da jeg gik på toilet kunne jeg trække en ordentlig klump slim ud med frisk blod. Jeg havde heller aldri oplevet noget lign. Det var virkelig klamt. Men fik ikke min mens før en jeg skulle. Så måske det bare er det?

Anmeld

31. august 2013

Frk.Skruk

Jeg tænker måske det er æl slim. Op til min første æl efter jeg stoppede med ppiller. Fik jeg også pludselig sygt ondt. Og da jeg gik på toilet kunne jeg trække en ordentlig klump slim ud med frisk blod. Jeg havde heller aldri oplevet noget lign. Det var virkelig klamt. Men fik ikke min mens før en jeg skulle. Så måske det bare er det?

jeg tænker ikke umiddelbart at det er æl slim, da jeg tog en æl sprøjte den 17/8 for at kunne blive insemineret (og dermed have ægløsning) den 19/8..

Det er også blevet kraftigere, sådan næsten menses agtigt, og det er som om at det er sådan nogle trevler med brunt blod, og så en del friskt blod også

Er der slet ikke andre der har oplevet noget lign, som har en solstråle historie de kan fortælle ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.