av av og av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. august 2013

Anonym trådstarter

ja tøser, min krop er virkelig ikke til at blive klog på.

jeg har de sidste par dage haft en del niv/jag i lysken/underlivet, er træt hele tiden og ja kan blive sur over ingen ting og alting.  for at det er tidlige tegn på en graviditet selvom der er en uge endnu til jeg kan test.

når jeg tænker tilbage på da jeg blev gravid med min søn var det nogenlunde det samme jeg oplevet plus manden bliver ved med at sige at det er fordi der er en bebse i maven.

hvor jeg tænker er det for tidligt at have tegn på graviditet eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

Anonym trådstarter

??? nogle der kan hjælpe

Anmeld

31. august 2013

Stivdie

Anonym skriver:

ja tøser, min krop er virkelig ikke til at blive klog på.

jeg har de sidste par dage haft en del niv/jag i lysken/underlivet, er træt hele tiden og ja kan blive sur over ingen ting og alting.  for at det er tidlige tegn på en graviditet selvom der er en uge endnu til jeg kan test.

når jeg tænker tilbage på da jeg blev gravid med min søn var det nogenlunde det samme jeg oplevet plus manden bliver ved med at sige at det er fordi der er en bebse i maven.

hvor jeg tænker er det for tidligt at have tegn på graviditet eller??

Hmm.. det er svært at svare på, da det jo er så forskelligt fra kvinde til kvinde.
Selv havde jeg overhovedet ingen tegn på graviditet i den måned jeg testede positiv - ud over selvfølgelig at mens ikke dukkede op
Men synes bestemt også jeg har hørt om piger, der har haft symptomer fra ca 1 uge før mens, derfra hvor ægget sætter sig fast. Så for dig

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Hmm.. det er svært at svare på, da det jo er så forskelligt fra kvinde til kvinde.
Selv havde jeg overhovedet ingen tegn på graviditet i den måned jeg testede positiv - ud over selvfølgelig at mens ikke dukkede op
Men synes bestemt også jeg har hørt om piger, der har haft symptomer fra ca 1 uge før mens, derfra hvor ægget sætter sig fast. Så for dig

også selv finger for det. det følels nemlig ikke som det plejer og er idag blevet om ved berøring omkring livmoren så håber. den nøste uge bliver en lang uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.