pædagog, videruddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2013

Anonym trådstarter

hej  

jeg er uddannet pædagog for et par år siden... og har siden min studie tid drømt om at læse videre... en hemmelig drøm jeg ikke har delt med nogle... 

men aldrig rigtig vist hvad jeg skulle studere videre til... har altid været meget glad for at arbejde med mennesker med varrig fysisk/spykisk funktions nedsættelse... 

kan i give mig noget inspiration til min drøm?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Anonym trådstarter

ingen?

Anmeld

30. august 2013

Tip!

Jeg læser til pædagog nu, men drømmer også om at læse videre i den neuro pædagogiske retning.. Jeg har også arbejder med udviklingshæmmede i min praktik, det blev det kun et endnu større ønske om neuro. 

Det kan også være ledelse/kommunikation eller inklusion.. 

Anmeld

31. august 2013

Newsence

Som uddannet pædagog kan du jo læse til candidat .. Der er flere forskellige retninger du her kan læse til... Det sker på dpu Danmarks pædagogiske universitet ... 

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Som uddannet pædagog kan du jo læse til candidat .. Der er flere forskellige retninger du her kan læse til... Det sker på dpu Danmarks pædagogiske universitet ... 

ja ja så langt er jeg med! mangler inspiration til hvad retning jeg skal gå i

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

Twinkle little star skriver:

Jeg læser til pædagog nu, men drømmer også om at læse videre i den neuro pædagogiske retning.. Jeg har også arbejder med udviklingshæmmede i min praktik, det blev det kun et endnu større ønske om neuro. 

Det kan også være ledelse/kommunikation eller inklusion.. 

ved 100% at det ikke skal være ledelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.