Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har taget 4 kg på på 3 uger jeg kan ikke gå nogen steder sidder herhjemme 24/7 fordi jeg er så dårlig. jeg skal spise 4-5 sukkerknalder i timen pga sygdommen.. og jeg må aldrig tabe mig mere. jeg er så led ved mig selv nu. jeg skal spise masser af kuldhydrater og sukker hvor meget mon jeg ender med at veje,
det sidder omrking maven og lår min bukser stammer undskyld mit ynk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: jeg har taget 4 kg på på 3 uger jeg kan ikke gå nogen steder sidder herhjemme 24/7 fordi jeg er så dårlig. jeg skal spise 4-5 sukkerknalder i timen pga sygdommen.. og jeg må aldrig tabe mig mere. jeg er så led ved mig selv nu. jeg skal spise masser af kuldhydrater og sukker hvor meget mon jeg ender med at veje, det sidder omrking maven og lår min bukser stammer undskyld mit ynk
Øv hva fejler du da?
Øv...
Hvad fejler du??
Det lyder til at du har en spiseforstyrrelse og har fået besked på at du skal tage på. Er det rigtigt forstået?
Får du ikke anden hjælp/støtte?
Pikku Myy skriver: Det lyder til at du har en spiseforstyrrelse og har fået besked på at du skal tage på. Er det rigtigt forstået? Får du ikke anden hjælp/støtte?
nej nej overhoved ikke har en blodsydom
vitapigen skriver: Sygdom?? Er det spiseforstyrrelse?
Sygdom?? Er det spiseforstyrrelse?
nej en blodsygdom
Jeg forstår ikke dit indlæg og længere nede i tråden skriver du at det er en blodsygdom. -Hvilken blodsygdom er det ? Jeg har aldrig før hørt om en sygdom, der skal "kureres" ved at spise 4-5 sukkerknalde i timen.
Anonym skriver: nej en blodsygdom
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128