Har jeg haft min ægløsning? HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. august 2013

Ka1994

Hej piger  

Har de sidste dage taget ægløsningsteste hver dag og stegerne er steget hver dag ved hver test ( så det gik den rigtige vej) 
Men her i morges da jeg tog en mere var den meget mere utydlig end de andre(det er den hvor der står 30/8). Betyder det måske at jeg HAR fået min ægløsning omkring d. 29/8, altså igår? (som jeg selv synes er den bedste test)
i kan se det på billederne hvor jeg har sat datoerne på for hvornår jeg tog dem  

Hvis jeg fik min ægløsning i går passer det mig rigtig godt, for mig og min kæreste var sammen både i går og i forgårs.

På forhånd tak for hjælpen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

DianaRJS

Katrine Andersen skriver:

Hej piger  

Har de sidste dage taget ægløsningsteste hver dag og stegerne er steget hver dag ved hver test ( så det gik den rigtige vej) 
Men her i morges da jeg tog en mere var den meget mere utydlig end de andre(det er den hvor der står 30/8). Betyder det måske at jeg HAR fået min ægløsning omkring d. 29/8, altså igår? (som jeg selv synes er den bedste test)
i kan se det på billederne hvor jeg har sat datoerne på for hvornår jeg tog dem  

Hvis jeg fik min ægløsning i går passer det mig rigtig godt, for mig og min kæreste var sammen både i går og i forgårs.

På forhånd tak for hjælpen 

en ÆL test kan svinge utrolig meget.

stregerne skal være lige tydelige, så hvis de ikke har været det har du endnu ikke haft æl

Anmeld

30. august 2013

Ka1994

DianaRJS skriver:

en ÆL test kan svinge utrolig meget.

stregerne skal være lige tydelige, så hvis de ikke har været det har du endnu ikke haft æl

ja det ved jeg godt  
men kan det ikke sagtens ske at hvis jeg havde testet igår aftes istedet for igår morges at den så havde været positiv?

Anmeld

30. august 2013

CroQuis

Synes ikke at nogle af dem ser overbevisende positive ud, men hvis jeg skulle give et bud, ville den være mest positiv den 28-29, dvs du har ÆL omkring 29-30-31, så bare hop på manden de næste på dage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.