Extensions.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

Tina2

Er der nogen af jer som har det?

Jeg har tit tænkt på det, men også syntes det var ret dyrt og så skræk for mit hår blev ødelagt af det.....Min veninde har aldrig haft ødelagt hår af det, men det havde min kusine nemlig, for det var åbenbart ikke særlig god kvalitet det hun fik i....

Nu skal min veninde ha det i (igen) og skal ha det lavet hos en hun kender som er rigtig dygtig til det.... 1200 kr for 50 stk.

Har hørt om folk der får både 200 og 400 stk i (er det ikke vildt mange???), men jeg vil kun ha bagi som min veninde, man ser dem ikke hos min veninde, og det gør man jo tit, hvis de sidder i siderne..... Og min venindes hår er så lækkert og tykt når hun har dem i....

Jeg fik smadret mit hår ved frisøren tidligere på året, det er dog blevet bedre, men har virkelig været ødelagt.....
Tager noget tid før det er helt ok igen...
Har altid lysnet mit hår med hjemmefarve, da jeg havde fået Milas tabte jeg en del hår og så fik jeg det farvet mørkt hos frisøren, men fortrød og efter et år ville jeg ha det lyst igen, så hun lavede striber, så det kunne gå stille og roligt, men  hun har taget for meget af gangen, for mit hår blev helt ødelagt:-( Det kan ikke tåle det affarver og det har jeg jo aldrig brugt selv, kun lysner......

Så fra nu af farver jeg det bare selv igen, så ved jeg hvordan det reagerer:-)
Men ku så godt tænke mig extensions for at gøre det tykkere og få mere "liv" i håret.....

Vil egentlig rigtig gerne høre om jeres erfaringer med extensions:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har bare set så mange der har fået det og uanset hvor meget man har brug for extentions er det bare ikke løsningen - hvis du spørger mig.

Når man står bag ved folk i køen i supermarkedet der har det og har sat deres hår op i en hestehale eller noget og man bare kan se de der striber af påsat hår og det :-S

Samtidig virker det jo kun i kort tid, til det vokser ud igen... Og det er fanmer mange penge at bruge en gang om måneden - for ikke at tale om tiden... :-S

de der hvor de bliver syet på, er det 'pæneneste', hvis det virker og det mest skånsomme - vil jeg tro, men jeg har også en veninde engang, da jeg var teenager som fik et eller andet svamp agtigt i den der fletning, der sad inde på hovedbunden og hele fletningen faldt af, så hun havde en bar slange plet hele vejen under håret

Og tina, du har da bare dejligt fint og pænt hår!!! Det skal du altså ikke gøre...

Anmeld

17. juli 2009

Ox.

Tina2 skriver:

Er der nogen af jer som har det?

Jeg har tit tænkt på det, men også syntes det var ret dyrt og så skræk for mit hår blev ødelagt af det.....Min veninde har aldrig haft ødelagt hår af det, men det havde min kusine nemlig, for det var åbenbart ikke særlig god kvalitet det hun fik i....

Nu skal min veninde ha det i (igen) og skal ha det lavet hos en hun kender som er rigtig dygtig til det.... 1200 kr for 50 stk.

Har hørt om folk der får både 200 og 400 stk i (er det ikke vildt mange???), men jeg vil kun ha bagi som min veninde, man ser dem ikke hos min veninde, og det gør man jo tit, hvis de sidder i siderne..... Og min venindes hår er så lækkert og tykt når hun har dem i....

Jeg fik smadret mit hår ved frisøren tidligere på året, det er dog blevet bedre, men har virkelig været ødelagt.....
Tager noget tid før det er helt ok igen...
Har altid lysnet mit hår med hjemmefarve, da jeg havde fået Milas tabte jeg en del hår og så fik jeg det farvet mørkt hos frisøren, men fortrød og efter et år ville jeg ha det lyst igen, så hun lavede striber, så det kunne gå stille og roligt, men  hun har taget for meget af gangen, for mit hår blev helt ødelagt:-( Det kan ikke tåle det affarver og det har jeg jo aldrig brugt selv, kun lysner......

Så fra nu af farver jeg det bare selv igen, så ved jeg hvordan det reagerer:-)
Men ku så godt tænke mig extensions for at gøre det tykkere og få mere "liv" i håret.....

Vil egentlig rigtig gerne høre om jeres erfaringer med extensions:-)

Jeg har haft det, og passede det som det skulle, men det endte med jeg måtte blive ekstremt korthåret fordi der gik kludder i dem kort inden de skulle ud igen, udover det, var det bestemt ikke kønt til sidst synes jeg ..

Jeg gav 3500,- for 80 extensions ... var vild med dem i starten, men bestemt ikke efter lidt tid.

Og som der er blevet skrevet, er det faktisk begrænset hvordan man kan sætte det, fordi man netop kan se det meget tydeligt efter kort tid ..

Anmeld

17. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg synes extentions er en fed ting... hvis det er ordentlig kvalitet! og for mig er det enenste rigtige Hair Contrast... om du så vælger totter (hot fusion eller cold fusion) eller tape eller at sy baner i... jeg ville nok vælge hot fusion eller tape....  en fuld extention af Hair Contrast hos en normal frisør koster omkring 6000kr... men på trendsales.dk er der som regel folk der laver det privat også med Hair Contrast.... og det er så lidt billigere...

altså jeg ville sige hvis du alligevel står med pengene og gerne vil have det lavet så gør det endelig :0)

Anmeld

17. juli 2009

NaFe

Jeg har også extensions i.....havde omkring 40 cm langt hår i forvejen, nu det så 70 cm..meget langt.  Har meget mørkt hår, og man kan faktisk ik se jeg har det i.
Jeg har 4 baner i, kan ik huske hvad metoden hedder, men det sat fast med sådan nogen små metal dimser.... har kun haft det i lidt over en uge nu. Og det går fint, sku godt nok lige vænne mig til det i starten...man skal lige børste sit hår et par gange mere end normalt, så det ik kludre, er nemlgi også bange for der går helt kludder i så når det skal ud engang a man skal klippes... Og sover med fletning så det ik kludre om natten... Men er vildt vildt glad for mit....

Anmeld

17. juli 2009

Ni-ko-li-ne

tass21 skriver:

Jeg har også extensions i.....havde omkring 40 cm langt hår i forvejen, nu det så 70 cm..meget langt.  Har meget mørkt hår, og man kan faktisk ik se jeg har det i.
Jeg har 4 baner i, kan ik huske hvad metoden hedder, men det sat fast med sådan nogen små metal dimser.... har kun haft det i lidt over en uge nu. Og det går fint, sku godt nok lige vænne mig til det i starten...man skal lige børste sit hår et par gange mere end normalt, så det ik kludre, er nemlgi også bange for der går helt kludder i så når det skal ud engang a man skal klippes... Og sover med fletning så det ik kludre om natten... Men er vildt vildt glad for mit....

hvis det sidder med små metal dimser er det cold fusion...  :0) det er rimeligt skånsomt for dit eget hår.....

Anmeld

17. juli 2009

NaFe

ka-ri-na skriver:

hvis det sidder med små metal dimser er det cold fusion...  :0) det er rimeligt skånsomt for dit eget hår.....

hehe...ja det må være det så....smiler... Sagde også det sku være det der er mindst skadeligt, da jeg jo gerne vil bevar mit eget lange hår....

Anmeld

17. juli 2009

Ni-ko-li-ne

tass21 skriver:

hehe...ja det må være det så....smiler... Sagde også det sku være det der er mindst skadeligt, da jeg jo gerne vil bevar mit eget lange hår....

ja der skulle helst ikke blive ødelagt for meget :0)

Anmeld

17. juli 2009

malou

Jeg har haft meget langt påsat hår i i næsten 6 år.... vildt flot og en MEGET dyr vane. Så man føler sig virkelig som en plukket høne når man tager det ud. Jeg fik det syet i hos Djargeling - 2 baner for vist nok 2800.- og mit holdt i ca. 18 md.. dog skulle det sys op hver 3 md. - jeg plejede det hver eneste dag og ingen føn... kun til fest. - Da jeg blev gravid... anbefalede de mig at tage en pause.. hvilket jeg så stadig er i gang med.... og ærligt... så tror jeg den pause bliver permenent.... både for at spare alle de vanvittige penge til det men også for at skåne min fine scandinaviske hår.... det er flot men alt i alt slet ikke det værd.

knus malou

Anmeld

17. juli 2009

Tina2

Tak for jeres svar, det er SUPERFLOT på min veninde, men hun har også langt mørkt hår, jeg har meget lyst hår, og derfor kan jeg være lidt i tvivl om det kan ses ved mig, for man kan slet ikke se det ved min veninde fordi hendes hår er så mørkt.....

Hm, jeg vil overveje en ekstra gang....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.