Er der nogen af jer som har det?
Jeg har tit tænkt på det, men også syntes det var ret dyrt og så skræk for mit hår blev ødelagt af det.....Min veninde har aldrig haft ødelagt hår af det, men det havde min kusine nemlig, for det var åbenbart ikke særlig god kvalitet det hun fik i....
Nu skal min veninde ha det i (igen) og skal ha det lavet hos en hun kender som er rigtig dygtig til det.... 1200 kr for 50 stk.
Har hørt om folk der får både 200 og 400 stk i (er det ikke vildt mange???), men jeg vil kun ha bagi som min veninde, man ser dem ikke hos min veninde, og det gør man jo tit, hvis de sidder i siderne..... Og min venindes hår er så lækkert og tykt når hun har dem i....
Jeg fik smadret mit hår ved frisøren tidligere på året, det er dog blevet bedre, men har virkelig været ødelagt.....
Tager noget tid før det er helt ok igen...
Har altid lysnet mit hår med hjemmefarve, da jeg havde fået Milas tabte jeg en del hår og så fik jeg det farvet mørkt hos frisøren, men fortrød og efter et år ville jeg ha det lyst igen, så hun lavede striber, så det kunne gå stille og roligt, men hun har taget for meget af gangen, for mit hår blev helt ødelagt:-( Det kan ikke tåle det affarver og det har jeg jo aldrig brugt selv, kun lysner......
Så fra nu af farver jeg det bare selv igen, så ved jeg hvordan det reagerer:-)
Men ku så godt tænke mig extensions for at gøre det tykkere og få mere "liv" i håret.....
Vil egentlig rigtig gerne høre om jeres erfaringer med extensions:-)
Anmeld