Hjæælp min hovedbund klør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.423 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

LotteN

Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skin nu!
Min hovedbund klør og klør - mest i baghovedet!

Kæresten har tjekket for lus flere gange, men kan ikke se nogen.
Min kusine som er frisør, sagde det måske kan være tør hovedbund, da jeg bruger elida shampoo, så derfor har jeg fået en shampoo af hende, som jeg nu har brugt i 2 uger - men det virker bare ikke...

Hvad går man til når hovedbunden klør - lægen eller frisøren???
Eller nogen der har nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Sujan

hmmm. Jeg ville måske ringe og snakke med lægen. Kan være de kan udskrive noget til det. kan jo være en form for eksem eller noget.

Men samtidig ved frisører utrolig meget om forskellige produkter og hvordan hovedbunden reagere på det forskellige, men da du nu har prøvet det ville jeg kontakte lægen.

Da jeg var lille havde jeg også problemer med min hovedbund. Der fik jeg olie af lægen som skulle masseres ind i hovedbunden et par gange om ugen. Det var rigtig fedtet med hjalp rigtig meget og har ikke haft problemer siden.

Anmeld

17. juli 2009

Becks

LotteN skriver:

Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skin nu!
Min hovedbund klør og klør - mest i baghovedet!

Kæresten har tjekket for lus flere gange, men kan ikke se nogen.
Min kusine som er frisør, sagde det måske kan være tør hovedbund, da jeg bruger elida shampoo, så derfor har jeg fået en shampoo af hende, som jeg nu har brugt i 2 uger - men det virker bare ikke...

Hvad går man til når hovedbunden klør - lægen eller frisøren???
Eller nogen der har nogen gode råd?

Hej soede...
Proev og koeb Nizoral shampoo paa apoteket, det virker paa mig, du skal foelge brugsanvisningen, og der kan godt gaa nogle uger foer det virker..

Knus

Anmeld

17. juli 2009

wamse

Jeg lider rigtig meget af kløende hårbund, og har forsøgt alt mellem himmel og jord, her er mine erfaringer:
Den skælshampoo Nizoral du kan købe på apoteket er på 1%, og koster 60,- kr for en meget lille udgave. Hvis det ikke virker, så har lægen nizoral på 2%, som koster det samme, men en meget større udgave, men det hjalp ikke på mig. Jeg Har derimod fundet løsningen for mig hos min frisør En shampoo/hårkur som hedder: IN FORCE MORPHOSIS HAIR TREATMENT LINE.
For første gang i alt den tid jeg kan huske klør min hovedbund ikke

Anmeld

17. juli 2009

Sweet1978

Min hovedbund klør hver sommer, og da jeg i lange perioder har været alene med børnene har det været svært at tjekke sig selv for lus. Nå men jeg skulle til frisør og var simpelthen så flov ved det, for hvad nu hvis hun fandt noget. Så jeg tænkte jeg kan lige så godt sige det, men hun tjekkede ikke engang for lus, hun sagde bare det kan jeg godt forstå din hovedbund er helt udtørret, du skal bruge hårkur. Det gør jeg så tit og ofte nu, men stadig kan der værre dage hvor jeg er irriteret. Tror ikke du skal bekymre dig så meget, men bare pleje dit hår og hovedbund lidt ekstra især om sommeren hvor solen udtørrer det.

Anmeld

17. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Prøv det der nizoral 1% shampoo fra apotektet, det er faktisk skæl shampoo men hjælper rigtig godt, når man har irriteret hovedbund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.