en af de morgener hvor man bare burde.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
1 svar
3 synes godt om
30. august 2013

DianaRJS

at gå i seng igen -.-

først finder man sit nøglekort så man lige kan få flyttet lidt ekstra på opsparingen, så vågner bettemanden og man ligger det fra sig, og vuuuups pist væk var det -.- nårh man giver lidt op med at lede, for så har jeg lagt det sådan et åndsvagt sted at den dukker op når jeg ikke leder men så falder man over de MINDSTE sko i gangen, og går indt i dørkarmen bagefter!!! godnat siger jeg bare -.- jeg står ikke op mere i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
DianaRJS skriver:

at gå i seng igen -.-

først finder man sit nøglekort så man lige kan få flyttet lidt ekstra på opsparingen, så vågner bettemanden og man ligger det fra sig, og vuuuups pist væk var det -.- nårh man giver lidt op med at lede, for så har jeg lagt det sådan et åndsvagt sted at den dukker op når jeg ikke leder men så falder man over de MINDSTE sko i gangen, og går indt i dørkarmen bagefter!!! godnat siger jeg bare -.- jeg står ikke op mere i dag!

Man burde, hvis man kunne, sidde på sengekanten HVER morgen, bare lige for at mærke " er det nu en god ide det her, med at stå op" - og nogle gange ville det nok bare være meget bedre at krybe under den varme dyne igen

Min morgen startede med, at jeg kom ned i køkkenet som jeg ryddede op inden jeg gik iseng, for at opdage, at manden havde lavet varm mad igår efter hans træning - bevares der var ryddet op, men var de beskidte ting bare lige puttet i opvaskeren - NEJ! Og jeg HADER sådan noget.

Godt det er weekend!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.