Graviditets test !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
5 svar
7 synes godt om
30. august 2013

Anonym trådstarter

Hvorfor er der så stor forskel på testene ??
Jeg er gravid !! Juuuuuhuuuu, men hvorfor er der så stor forskel på dem . Det første billede er fra i morges .
Det andet er den ene test fra i går og den anden er fra i dag synes jeg kan se en udvikling på dem .
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Morigen

Anonym skriver:

Jeg er gravid !! Juuuuuhuuuu, men hvorfor er der så stor forskel på dem . Det første billede er fra i morges .
Det andet er den ene test fra i går og den anden er fra i dag synes jeg kan se en udvikling på dem .

Tillykke

Anmeld

30. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

ihh stort tillykke...

og ja der er da stor udvikling på dem

Anmeld

30. august 2013

babyonboard

Tillykke medd bebsen. 

Anmeld

30. august 2013

asff

Anonym skriver:

Den grønne test, er jo ikke den samme som den blå Så hvis du vil måle udviklingen, skal du kun bruge ét mærke Men tillykke

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

asff skriver:

Den grønne test, er jo ikke den samme som den blå Så hvis du vil måle udviklingen, skal du kun bruge ét mærke Men tillykke

Ja det ved jeg godt men det er bare sjovt som de forskellige test ikke måler det samme :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.