Nu skal vægten gemmes væk lidt (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
0 svar
1 synes godt om
30. august 2013

Rikkemor89

Hej alle i skønne kvinder her på facebook (: 

Jeg har før skrevet at nu vil jeg tabe mig det vil jeg virkelig osse gerne, men der er sket så meget i mit liv siden at der ikke er sket det store og nu kan jeg mærke at mit humør bliver ikke bedre af at jeg møder min vægt hver morgen.. Altså vejer mig ikke hver morgen, men ser den hver morgen og flere gange om dagen, så nu vil jeg heller veje mig her den første september og så igen den første oktober, så på de 4 uger jeg ikke skal veje mig vil jeg begynde en masse træning og håbe på at der sker noget (: 

Ville så gerne give min skønne søn en bror eller en søster, han er 3 år og spørger næsten dagligt om han ikke skal være storebror og ja det er et godt spørgsmål for det ved jeg ikke engang selv, jeg giver ham svaret at jeg elsker ham og er lykkelig over at være hans mor og så det med at bliver storebror det må vi jo se på (: 

Der sker bare meget når de begynder i børnehave, han ser jo mange have små søskende :/ 

Ville ønske jeg bare skulle smide mine trusser og så var der en baby, men sådan er livet desværre ikke :/ 

Håber i får en god dag alle sammen (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.