Regler og paragraffer ? ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.124 visninger
22 svar
2 synes godt om
29. august 2013

Princesspigen

hej med jer..

jeg håber i kan hjælper mig..

lang historie kort, nogle kender min historie..

men jeg har fundet en bolig til jeg og min datter efter vi er smidt på gaden af min x som er sammen med en ny kæreste.

kommunen vil ikke hjælpe fordi de mener jeg skulle forudse at han slog op med mig, og så enda på vores fælles ferie.

skal jeg så os forudse hvornår jeg får bryst kræft ? ? ?

nå men altså skal bruge noget hjælp til hvordan jeg klager, hvor og om der er nogle regler eller paragraffer eller andet jeg kan bruge for at få hjælp på kommunen så min datter og jeg kan flytte ind i vores nye bolig som allerede står klar til os... ? ? ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Princesspigen

Princesspigen skriver:

hej med jer..

men jeg har fundet en bolig til jeg og min datter efter vi er smidt på gaden af min x som er sammen med en ny kæreste.

kommunen vil ikke hjælpe fordi de mener jeg skulle forudse at han slog op med mig, og så enda på vores fælles ferie.

nå men altså skal bruge noget hjælp til hvordan jeg klager, hvor og om der er nogle regler eller paragraffer eller andet jeg kan bruge for at få hjælp på kommunen så min datter og jeg kan flytte ind i vores nye bolig som allerede står klar til os... ? ? ? ?

ingen ?

Anmeld

29. august 2013

Flødebollen

Princesspigen skriver:

hej med jer..

Kender ikke en skid til de paragraffer

Men jeg ville lige give dig et

og eventuelt kontakte min bank og forklare dem situationen - at du står på gaden med et barn.

At kommunen ikke vil hjælpe med den begrundelse, de har givet der, det er jo fuldstændig kuk kuk..

Ingen kan forudse sådan noget. Gid det var så vel.

Anmeld

29. august 2013

VIPpigen

Princesspigen skriver:

hej med jer..

Du skal be om at få det hele på skrift, der står mulighederne for at klage også. En mundtlig klage skal du gå videre op i systemet med.

men hvad er det præcis de ikke vil hjælpe med, er det indskudslån, eller med at finde en bolig?? For boligen har du fundet nu. 

Anmeld

29. august 2013

Princesspigen

Kathepige skriver:

Kender ikke en skid til de paragraffer

Men jeg ville lige give dig et

og eventuelt kontakte min bank og forklare dem situationen - at du står på gaden med et barn.

At kommunen ikke vil hjælpe med den begrundelse, de har givet der, det er jo fuldstændig kuk kuk..

Ingen kan forudse sådan noget. Gid det var så vel.

banken vil ikke hjælpe fordi jeg er på kontanthjælp

Anmeld

29. august 2013

Princesspigen

VIPpigen skriver:

Du skal be om at få det hele på skrift, der står mulighederne for at klage også. En mundtlig klage skal du gå videre op i systemet med.

men hvad er det præcis de ikke vil hjælpe med, er det indskudslån, eller med at finde en bolig?? For boligen har du fundet nu. 

først ville de ikke hjælpe med at finde en bolig, det klarede jeg så selv..

så fik jeg afslag på hjælp til indskuddet på 2 begrundelser: at jeg skal ha forudset at han gik fra mig og at der var for mange kvdratmeter i boligen..

så fandt jeg en mindre bolig men har idag fået afslag fordi jeg sku ha forudset at han gik fra mig og ha sparet indskuddet op..

skal jeg så os forudse hvornår jeg får bryst kræft ? ? ? ?

Anmeld

29. august 2013

Flødebollen

Princesspigen skriver:

så fik jeg afslag på hjælp til indskuddet på 2 begrundelser: at jeg skal ha forudset at han gik fra mig og at der var for mange kvdratmeter i boligen..

så fandt jeg en mindre bolig men har idag fået afslag fordi jeg sku ha forudset at han gik fra mig og ha sparet indskuddet op..

Det er fuldstændig skævt det der..

Sikke da en lorte begrundelse..

Hvilken kommune bor du i?

Anmeld

29. august 2013

VIPpigen

Princesspigen skriver:

Men du har det hele på skrift.

så skal der stå hvordan du klager Over den afgørelse.

Ingen kan da forudse fremtiden, så skulle de måske have advaret dig, for så burde de også kunne se han ville smutte... Ej, det giver ingen mening. Nogen gange tænker de bare ikke, men skriver bare noget id de syntes er rigtigt (IMO)

Anmeld

30. august 2013

Princesspigen

Kathepige skriver:

Det er fuldstændig skævt det der..

Sikke da en lorte begrundelse..

Hvilken kommune bor du i?

frederikssund kommune

Anmeld

30. august 2013

Princesspigen

VIPpigen skriver:

Men du har det hele på skrift.

så skal der stå hvordan du klager Over den afgørelse.

Ingen kan da forudse fremtiden, så skulle de måske have advaret dig, for så burde de også kunne se han ville smutte... Ej, det giver ingen mening. Nogen gange tænker de bare ikke, men skriver bare noget id de syntes er rigtigt (IMO)

de må da gerne give mig lotto tallene for næste uge nu de kan forudse tingene på den måde..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.