At få store bidder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
4 svar
8 synes godt om
29. august 2013

MMOGM

Ja, nu er min søn snart 1år, og jeg er så pylret når det kommer til hans størrelse på maden.  (Får jeg at vide)

han har altid været god til at få mad galt i halsen, da han er "doven" til at tygge maden. Det har først til mange svedture og hjertebanken, når han har fået div. stykker mad galt i halsen, så nu giver jeg ham små bidder.

men synes tit jeg hører kommentarer om hvor små bidder jeg giver ham, og at han da skal have større bidder. Er det mug som er for pylret, eller ville i også være det? 

Synes altså ikke de er SÅ små som nogen får det til at lyde som. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Isabella_mor

hvis du som mor vurdere at det er bedst for dit barn at få små bidder så han ikke bliver kvalt gør det dig da tværtimod til en rigtig GOD mor... du vil jo din søn det bedste.. skid hul i hvad andre siger  

Anmeld

29. august 2013

MMOGM

Isabella_mor skriver:

hvis du som mor vurdere at det er bedst for dit barn at få små bidder så han ikke bliver kvalt gør det dig da tværtimod til en rigtig GOD mor... du vil jo din søn det bedste.. skid hul i hvad andre siger  

Præcis

det gør mig lidt irriteret når folk kommer med de kommentarer, for de ved tydeligvis ikke hvor nervepirrende det er, når de får noget galt i halsen 

Anmeld

29. august 2013

camilla10

MMOGM skriver:

Ja, nu er min søn snart 1år, og jeg er så pylret når det kommer til hans størrelse på maden.  (Får jeg at vide)

han har altid været god til at få mad galt i halsen, da han er "doven" til at tygge maden. Det har først til mange svedture og hjertebanken, når han har fået div. stykker mad galt i halsen, så nu giver jeg ham små bidder.

men synes tit jeg hører kommentarer om hvor små bidder jeg giver ham, og at han da skal have større bidder. Er det mug som er for pylret, eller ville i også være det? 

Synes altså ikke de er SÅ små som nogen får det til at lyde som. 

Hvis andre mener, du er for pylret, må det være fordi de ikke selv har et barn, der let får maden galt i halsen. For min egen søn er det kun sket i meget let grad 2 gange i hans liv, men han har en kammerat på samme alder, der tit har fået noget galt i halsen. Hans mor er selvfølgelig mere bekymret for det 

Anmeld

29. august 2013

MMOGM

camilla10 skriver:

Hvis andre mener, du er for pylret, må det være fordi de ikke selv har et barn, der let får maden galt i halsen. For min egen søn er det kun sket i meget let grad 2 gange i hans liv, men han har en kammerat på samme alder, der tit har fået noget galt i halsen. Hans mor er selvfølgelig mere bekymret for det 

ja nemlig!

det er ikke noget værre end når de får noget galt i halsen. Man ser virkelig det værste i de 10-20sekunder det vare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.