Skuffet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
21 svar
19 synes godt om
29. august 2013

Anonym trådstarter

Øv altså!!

Idag er det 14 dage siden mens (dvs æl) men kæresten kunne ikke komme ved sex, da han åbenbart lige pludselig ikke følte at han kunne komme på "kommando". Jeg kan til dels godt forstå ham, men øv hvor er jeg egentlig skuffet, da jeg brændende ønsker at blive gravid  Tror måske at det er FOR planlagt til ham, da der jo er dage hvor det er bedst at have sex, og hvor han nærmest er "tvunget" til det.

Ps. Han ønsker også at vi bliver gravide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Øv altså!!

Idag er det 14 dage siden mens (dvs æl) men kæresten kunne ikke komme ved sex, da han åbenbart lige pludselig ikke følte at han kunne komme på "kommando". Jeg kan til dels godt forstå ham, men øv hvor er jeg egentlig skuffet, da jeg brændende ønsker at blive gravid  Tror måske at det er FOR planlagt til ham, da der jo er dage hvor det er bedst at have sex, og hvor han nærmest er "tvunget" til det.

Fortæller du ham hvornår de vigtige dage indtræffer?

Hvis du gør, er det måske en god ide at stoppe med at sige det til ham

På den måde kan det tage lidt af presset fra ham.

Anmeld

29. august 2013

B&J

jeg tror i skal slappe af og nyde jeres sex sammen og ´stoppe det der med at tænke på æl, så kan være den kommer meget nemmer, din krop må også være spændt og ikke nydelse når man tænker på det hele tiden

Anmeld

29. august 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Fortæller du ham hvornår de vigtige dage indtræffer?

Hvis du gør, er det måske en god ide at stoppe med at sige det til ham

På den måde kan det tage lidt af presset fra ham.

Ja jeg har fortalt ham hvilke dage der er de vigtige, hvilket måske er forkert, og lægger et stort pres på ham 

Tak for dit svar, det havde jeg ikke lige tænkt på 

Anmeld

29. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

Øv altså!!

Min kæreste kunne i starten også godt have lidt svært ved det, da han også følte sig for presset  Så derfor begyndte jeg at lade være med at fortælle ham hvornår jeg havde ÆL og det hjalp bestemt.. Derudover gjorde jeg tit lidt "ekstra" ud af det de dage hvor fertiliteten var høj, for at gøre det ekstra sjovt og godt  Og så kunne han jo heller ikke modstå fristelsen og glemte helt hvad det egentlig var vi havde gang i  Og jeg er 8+0 i dag, så et eller andet har i hvert fald virket 

Held og lykke med PB - håber snart du får de to magiske streger 

Anmeld

29. august 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg tror i skal slappe af og nyde jeres sex sammen og ´stoppe det der med at tænke på æl, så kan være den kommer meget nemmer, din krop må også være spændt og ikke nydelse når man tænker på det hele tiden

Du har helt ret!

måske ønsker jeg det FOR meget, og måske er det FOR planlagt 

Anmeld

29. august 2013

B&J

Anonym skriver:

Du har helt ret!

måske ønsker jeg det FOR meget, og måske er det FOR planlagt 

jaa nemlig, kan være i bare skal nyde hinanden og som alm med god sex så skal det nok komme

Anmeld

29. august 2013

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Min kæreste kunne i starten også godt have lidt svært ved det, da han også følte sig for presset  Så derfor begyndte jeg at lade være med at fortælle ham hvornår jeg havde ÆL og det hjalp bestemt.. Derudover gjorde jeg tit lidt "ekstra" ud af det de dage hvor fertiliteten var høj, for at gøre det ekstra sjovt og godt  Og så kunne han jo heller ikke modstå fristelsen og glemte helt hvad det egentlig var vi havde gang i  Og jeg er 8+0 i dag, så et eller andet har i hvert fald virket 

Held og lykke med PB - håber snart du får de to magiske streger 

Det kunne være en god ide, det med at gøre lidt ekstra ud af det 

Ih tillykke med graviditeten, håber sådan at det snart er mig 

Anmeld

29. august 2013

SjeBets

da vi havde planlagt vores søn, så regnede jeg ud hvornår det var bedst, men fortalte ikke ham om det, fordi netop det der pres tror jeg kan være for meget for mange. Men nu var vi aktive i forvejen, så det kom meget naturligt.

Tror du skal lade være med at dele det med ham og bare være den der tager initiviativet på de "vigtige" dage

Anmeld

29. august 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa nemlig, kan være i bare skal nyde hinanden og som alm med god sex så skal det nok komme

Ja, tak for dit brugbare svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.