brug for råd til rygsmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. august 2013

DianaRJS

Sagen er den jeg for nogle år tilbage var oppe og sloges med en hest og en barriere, så har fået forskubbet noget i ryggen, og derfor har gået til kiropraktor og massør, men da jeg blev gravid med tvillingerne måtte vi desværre ligge de 2 ting til side da han var bange for at det ville skade de små....  min ryg er mere eller mindre ved at tage livet af mig så alle råd modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

Sagen er den jeg for nogle år tilbage var oppe og sloges med en hest og en barriere, så har fået forskubbet noget i ryggen, og derfor har gået til kiropraktor og massør, men da jeg blev gravid med tvillingerne måtte vi desværre ligge de 2 ting til side da han var bange for at det ville skade de små....  min ryg er mere eller mindre ved at tage livet af mig så alle råd modtages med kyshånd

Jeg går til fys med min.. De har en pude med hul i.. Super godt.. 

Anmeld

29. august 2013

MEAK

Jeg går til kiropraktor en gang om ugen, da jeg har skæv ryg og problemer med lænden. Jeg er i 25. uge og det er SÅ godt. Forstår ikke, at din kiropraktor fraråder det under graviditeten - jeg er tværtimod blevet opfordret til at fortsætte helt frem til fødslen, bla for at forebygge bækkenløsning. Ved min 2. graviditet var hjem slemt plaget af det allerede tidligt, men denne gang har jeg ikke generne i så voldsom grad.

så mit råd er, se at finde en god kiropraktor og evt med massage eller Columna terapi (en slags massage) - du vil ikke fortryder det :-)

Anmeld

29. august 2013

Masig

Jeg gik altså også både til kiropraktor og massør da jeg var gravid uden problemer... Og lå desuden i varmt vand i vores badekar flere gange om ugen, og fik massage af kæresten næsten hver dag.... Ellers var jeg nok død af smerter tror jeg 

Anmeld

29. august 2013

Bshizzle

Jeg går her hjemme siden 2008 med Piskelsmæld..
En virvel i nakken er skubbet og har kroniske smerter i hovede, nakken og ned i ryggen...

Jeg har været alt igennem snart..
Zone.. Fysi.. og Kiropraktor.. samt div massage..
Men intet hjælper.. det lindrer kun og kommer igen kort tid efter.

Men her for noget tid siden læste jeg mig til noget der hedder " Kranio-Sakral Terapi " som skulle være rigtig godt!

Så måske det er værd at prøve?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.