Flere kreative dørskilte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

LinLin

MorDk skriver:

Hvor er du bare krea ♥ Ser skide godt ud!!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

LinLin

B&J skriver:

jaa der vil et N være super..

men D jaa den er da svær. kan man evt tegne en drage der krylder sig sammen som et D eller et firben??

Jeg har fundet noget der kan du: en node

Anmeld

29. august 2013

Loa

De er vildt fede

Anmeld

30. august 2013

mariamiss6

LinLin skriver:

Tak

Har du et godt forslag til d og m ??? Synes godt nok de er svære

Hejsa. Jeg synes at M'et er en god idé, altså kamelen. Men måske kan du tydeliggøre det ved at gøre kamelen mere svajrygget mellem puklerne?

D'et synes jeg egentlig er okay, fordi det er jo en lige, og en rund "oven på". Det kan næsten ikke være anderledes. 

JEg synes det er værre med de små a'er. Altså, fisken... Fisken er jo god nok at bruge, den er rigtig sød synes jeg. MEn måske skal du arbejde på at gøre fisken mere a formet? 

Altså,i grunden kan du bruge præcis hvad du vil, du skal bare arbejde på at gøre det mere til dit eget, så det kommer til at ligne et bogstav lidt mere end det ligner den form det antager.

Håber ikke du tager det negativt. Jeg synes virkelig det er godt fundet på og rigtig flot tegnet. Men jeg synes det kan være lidt svært at læse fordi man skal regne ud hvad nogle af tingene ska forestille for et bogstav, fremfor at man kan se at det er et bogstav, som forestiller et dyr/ting.

Hvis jeg forklarer mig dårligt må du bede mig uddybe

Anmeld

30. august 2013

mariamiss6

LinLin skriver:

Tegner helt vildt meget for tiden

Seneste tegninger er til drengenes døre: Adam og David... Nogle bogstaver er altså nemmere at få til at ligne noget end andre 

jeg er ved at lave en til min mand nu

Undskyld, jeg prøver lige igen, for nu fik jeg lige kigget ordnetligt på billederne. 

Når jeg snakker om d'et i mit forrige indlæg, hentyder jeg til d'et i Adams skilt. Det synes jeg fungerer perfekt, man er slet ikke i tvivl om at det er et d.

Til gengæld skal man lige være lidt vågen på det sidste d i david synes jeg. 

Og så det lille a. DEr synes jeg at Davids a fungerer bedst, fordi det har form som et a, hvorimod fisken i Adam egentlig "bare" er en fisk. Jeg forestiller mig at man måske kunne ændre formen på fisken, sådan at den er mere rund end oval, og så at halefinnen måske er smallere i toppen, end i bunden. 

Det er bare forslag. Jeg synes virkelig du gør det godt, jeg kan ikke selv tegne en lige streg om så det galdt mit liv. 

MEn altså, i grunden kan du vel bruge alt, du skal bare arbejde på at tilpasse dyrene og tingene sådan at de ligner det ønskede bogstav mere, frem for "bare" at erstatte et bogstav med en ting/et dyr. 

Jeg er helt vild med slangebøssen :D

Anmeld

30. august 2013

LinLin

mariamiss6 skriver:

Hejsa. Jeg synes at M'et er en god idé, altså kamelen. Men måske kan du tydeliggøre det ved at gøre kamelen mere svajrygget mellem puklerne?

D'et synes jeg egentlig er okay, fordi det er jo en lige, og en rund "oven på". Det kan næsten ikke være anderledes. 

JEg synes det er værre med de små a'er. Altså, fisken... Fisken er jo god nok at bruge, den er rigtig sød synes jeg. MEn måske skal du arbejde på at gøre fisken mere a formet? 

Altså,i grunden kan du bruge præcis hvad du vil, du skal bare arbejde på at gøre det mere til dit eget, så det kommer til at ligne et bogstav lidt mere end det ligner den form det antager.

Håber ikke du tager det negativt. Jeg synes virkelig det er godt fundet på og rigtig flot tegnet. Men jeg synes det kan være lidt svært at læse fordi man skal regne ud hvad nogle af tingene ska forestille for et bogstav, fremfor at man kan se at det er et bogstav, som forestiller et dyr/ting.

Hvis jeg forklarer mig dårligt må du bede mig uddybe

Det er fint med konstruktiv kritik

Nu ved både jeg og drengene det er deres navne, så lige her gør det ikke sååå meget at det ikke ligner et perfekt a
Men du har ret i jeg kan gøre mere ud af at det skal ligne bogstavet også og ikke kun frugten/dyret eller hvad det nu er

Anmeld

30. august 2013

B&J

LinLin skriver:

Jeg har fundet noget der kan du: en node

super fed ide

Anmeld

30. august 2013

LinLin

mariamiss6 skriver:

Undskyld, jeg prøver lige igen, for nu fik jeg lige kigget ordnetligt på billederne. 

Når jeg snakker om d'et i mit forrige indlæg, hentyder jeg til d'et i Adams skilt. Det synes jeg fungerer perfekt, man er slet ikke i tvivl om at det er et d.

Til gengæld skal man lige være lidt vågen på det sidste d i david synes jeg. 

Og så det lille a. DEr synes jeg at Davids a fungerer bedst, fordi det har form som et a, hvorimod fisken i Adam egentlig "bare" er en fisk. Jeg forestiller mig at man måske kunne ændre formen på fisken, sådan at den er mere rund end oval, og så at halefinnen måske er smallere i toppen, end i bunden. 

Det er bare forslag. Jeg synes virkelig du gør det godt, jeg kan ikke selv tegne en lige streg om så det galdt mit liv. 

MEn altså, i grunden kan du vel bruge alt, du skal bare arbejde på at tilpasse dyrene og tingene sådan at de ligner det ønskede bogstav mere, frem for "bare" at erstatte et bogstav med en ting/et dyr. 

Jeg er helt vild med slangebøssen

Slangebøssen passer jo nok også bedre som Y, men nu elsker min søn Angry birds så den kunne godt lige agere v

Man kan jo tegne øjne og fødder på alle bogstaver som på Davids a, men det vil sgu være lidt kedeligt i længden! så selvom fisken ikke ligner så meget et a som "det enøjede dyr" er jeg nu glad for at jeg lavede den alligevel

Anmeld

30. august 2013

asff

LinLin skriver:

Tegner helt vildt meget for tiden

Seneste tegninger er til drengenes døre: Adam og David... Nogle bogstaver er altså nemmere at få til at ligne noget end andre 

jeg er ved at lave en til min mand nu

SÅDAN ET VIL JEG HA TIL MIT VÆRELSE!!

Anmeld

30. august 2013

LinLin

asff skriver:

SÅDAN ET VIL JEG HA TIL MIT VÆRELSE!!

Hehe Er ved at lave et til min mands værelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.