Flere har en ide om hvem jeg er og har selv gået de sidste 9 måneder og forsøgt at blive gravid, og nu fået svaret for de manglende menstruationer... 
Jeg har PCO... Alle 3 kriterier er opfyldt og har i dag fået taget en masse blodprøver og skal igen afsted og få taget en sidste i morgen inden jeg skal starte op på Metformin..
Fik jo lavet en gynækologisk undersøgelse i Silkeborg i dag, og blev ultralydscannet på livmoder og æggestokke.. Og åbenbart er min ene æggeleder helt proppet med små æg halvmodne æg hvor der ikke burde være så mange på en gang.. Hvilket også gør at de ikke kan modnes helt. Så min ene æggestok er lidt ude af funktion.. 
Men det forklare en hel del på mine teenages år hvor jeg kun havde menstruation 1-3 gange om året..
Så nu må vi håbe der kommer lidt gang i et eller andet ellers bliver næste projekt at skulle starte op på homoner, men vi skal lige se om det her Metformin skulle hjælpe lidt 
Så må vi så se om der ikke snart sker lidt for på nuværende tidspunkt har jeg rundet dag 204 uden mens..
Tak fordi i læste med 
Anmeld