Kan jeg få noget støtte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. august 2013

Calima92

Hej allesammen.

Jeg er gravid i uge 13 og har termin d. 6. marts. Jeg er igang med sidste del af min HG uddannelse, som jeg er færdig med til januar. Så det passer jo perfekt 

Men nu er jeg så i tvivl om hvad jeg har af muligheder bagefter. Jeg tænker i februar mdr. Jeg mener ikke jeg får su i den mdr. og af hvad jeg har læst mig frem til, er der ikke rigtig noget støtte før man har født. 

Jeg er ikke sammen med barnets far, og jeg bor pt hjemme hos mine forældre, indtil en passende lejlighed dukker op til baby og jeg. 

Jeg håber i ved lidt mere om dette end jeg gør, og kan give mig nogle forslag eller evt. fortælle mig om jeg har misforstået noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

lycly

Nej der er ikke så meget støtte før barnet er kommet til verden, men hvad med at melde dig ind i en a-kasse?

Anmeld

29. august 2013

Calima92

Det havde jeg godt tænkt, men skal man ikke være medlem i et år, før man kan "bruge det til noget"? :s 

Anmeld

29. august 2013

lineog4

Du skal ikke være medlem et år står du er studerende, kontakt dem med det samme - da jeg blev færdig havde jeg x antal uger efter karakteren kom fra specialet eller efter forhåndsgodkendelsen - hvis jeg nåede det inden da var jeg berettiget til dimittend sats eft 5 ugers karantæne. Jeg gik også  barsel kort efter og fik så barsels dagpenge på dimittend sats

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.