Er den svag Graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
9 svar
1 synes godt om
29. august 2013

Charles og Maria

Hej Allesammen...  

Ja undskyld jeg igen skriver herinde Angående mine teste..  Men jeg har lige taget en graviditets test igen..  Hvad syntes i..  Er den svag..  Jeg har simpelthen 10000 tanker lige nu omkring min graviditet..  Er den svag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

B&J

jeg kan godt se en svag positiv steg

tillykke hvor er det fantastisk

Anmeld

29. august 2013

Jems

Jeg kan også se 2 streger

Anmeld

29. august 2013

Molly23

Charles og Maria skriver:

Hej Allesammen...  

Ja undskyld jeg igen skriver herinde Angående mine teste..  Men jeg har lige taget en graviditets test igen..  Hvad syntes i..  Er den svag..  Jeg har simpelthen 10000 tanker lige nu omkring min graviditet..  Er den svag 

Jeg kan sagtens se stregen - sådan så min også ud i starten, da jeg blev gravid med min datter. Så jeg vil sige at den er positiv :-) 

Anmeld

29. august 2013

asff

Hej Allesammen...  

Ja den er svag - men ikke desto mindre positiv

Anmeld

29. august 2013

Charles og Maria

Skal den blive mere positiv end det her..  Kan jeg stole på den..  Har testet svag i 2 dage..  Er det normalt..  

Anmeld

29. august 2013

asff

Skal den blive mere positiv end det her..  Kan jeg stole på den..  Har testet svag i 2 dage..  Er det normalt..  

Ja du kan sagtens stole på den  

Den bliver nok tydeligere, jo længere tid der går. Hvis du f.eks tester på mandag, vil stregen sikkert være kraftigere.

Anmeld

29. august 2013

Charles og Maria

Er det normalt at have brunligt udflæd i starten af graviditeten..  

Anmeld

29. august 2013

Charles og Maria

Der er sket en lille udvikling i testen..   Skal til læge imorgen da jeg har haft 2 udheldige graviditeter..  

Anmeld

30. august 2013

Pauline80

Der er sket en lille udvikling i testen..   Skal til læge imorgen da jeg har haft 2 udheldige graviditeter..  

Håber alt er ok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.