Det her bliver sikkert langt og rodet men jeg har ingen veninder og min mor og søstre ville sikkert bare blive bekymrede og dømme mig. Men sagen er, at jeg ikke er lykkelig, nogle dage er jeg glad, men jeg er aldrig lykkelig og jeg undgår for enhver pris at tænke på fremtiden for jeg kan ved den søde grød ikke se en ? Og man høre jo om alle de andre der ser frem til deres og ligefrem glæder sig.
Min mand har gjort mange lede ting, mange ting jeg sagde jeg ikke kunne/ville have eller finde mig i, bag min ryg. Og selv om han siger det er slut nu, så har han jo bare sagt det 1000 gange altså, jeg tror ikke et ord på ham, jeg håber, men ja, og jeg har svært ved at komme videre, jeg kan stadig bryde sammen når jeg tænker på dengang for 6 år siden hvor han gjorde det og det, og for 4 år siden hvor han gjorde det og det, og sidste år hvor han gjorde en million andre ting og jeg er bare et stort rod inden i. Jeg har aldrig fået lov at rase ud, græde ud, eller blot få svar. Han svare altid bare 'Det ved jeg ikke' eller 'jeg er træt vi snakker en anden dag' og den dag kommer jo aldrig og han bruger at jeg ikke kan være sur over noget der skete for længe siden i mod mig. Men jeg har bare lyst til at give op. Han er så god til at love guld og grønne skove og forføre mig og ARG! Jeg falder pladask for det hver gang, og han ved jo at jeg gør det. Selv hvis han rent faktisk har ændret sig, og er stoppet med de lede ting, ja så kan vi stadig ikke snakke sammen for det gider han ikke, han er ikke romantisk- for han har mig jo allerede som han siger. Han er ikke kæreste kærlig- for vi er gift så den slags behøver vi ikke, og han vil bare ikke forstå at jeg ikke føler mig elsket eller glad. Jeg er sammen med ham fordi jeg føler mig afhængig af ham, kan ikke sove uden ham, ikke spise, ikke noget, og jeg er så ked af det hele tiden og bare jeg ser en kvinde som venneforslag på hans facebook er jeg helt ude i torvene og tilbage til kan jeg stole på ham? Måske. Gør jeg det, nej. Og han gør intet for at overbevise mig om at jeg er kvinden i hans liv. Han vil ikke skilles, men han vil heller ikke ændre på noget. Og det vi har nu, fungere bare ikke for mig. Og jeg kunne jo også starte med at være den romantiske, men jeg har bare prøvet, han tar og tar og tar og gør aldrig selv noget. Jeg føler mig slet ikke elsket. Og jeg ved han er romantisk,for hans ekser har f.eks fået dyre smykke gaver, han har opkaldt ting efter dem, gået med deres gaver i flere år, og mig, ja... Intet. Han friede ikke engang, det var bare et økonomisk stunt lad os blive gift på rådhuset og spare de penge. Har hverken ring eller noget. Ikke at det er vigtigt, jeg er ligeglad med penge og smykker. Jeg vil bare så gerne elskes.
Anmeld