Ja det er han virkelig. Sagen er den, at han har barsel og pludselig er han blevet en oprydningsfreak. Render efter mig i køkkenet og rydder op imens jeg laver mad for at rydde op, selvom jeg faktisk bruger tingene. Jeg rydder ALTID op bagefter. Og sætter gerne opvaske over imens osv. Nå men idag vil jeg så bage en kage til vores gæster i morgen og så siger han gudhjælpemig om vi ikke kan købe en, fordi han synes det sviner. Og her snakker vi altså om en mand der, inden han fik barsel, ikke rørte køkkenet andet end at lave mad. Alt opvask tog jeg. Men pludselig er det ikke godt nok. Idag kommer jeg så hjem fra arbejde og der står opvask ude selvom han ikke har lavet noget idag, jeg siger intet for han skal jo også have lov til at slappe af men så er han derefter på nakken af mig fordi jeg idag ikke satte en opvask over inden jeg tog afsted. Hvorpå jeg siger, at jeg lod ham sove i morges fordi han var trætog derpå stod jjeg med klargøring af alle os andre så var der ikke lige tid til det. Eimen altså. Hvor er jeg sur..
Anmeld