Er det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
3 svar
1 synes godt om
29. august 2013

*maygirl*

Ville det være for meget for en pige på 3 år at gå til rytmik onsdag og gymnastik torsdag? - Det drejer sig ikke om en hel sæson men en periode på 10 uger.

Hvor meget går jeres 3 årige til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

VIPpigen

Vi skal starte (forhåbentligt) til noget gymnastik om tirsdagen, og onsdag er den dag svømmehallen har længe åben, så vi smutter derned om onsdagen... Vi har dog mulighed for at vælge svømmeren fra, da det ikke er "noget vi går til"

Min datter bliver 3 til november

Anmeld

29. august 2013

Hjaltesmor

Min dreng har slet ikke gået til noget (han bliver 4 i næste uge).

Han har ikke haft overskud til noget fast i hverdagene efter børnehave. Derfor har vi bare taget til fx rytmik, teater, på bib, i svømmehal eller lignende ad hoc, hvis vi enkelte dage har vurderet, at der var overskud på hans konto.

Et par gange har vi så prøvet at tage prøvetimer, for at se om han var ved at være klar. Det har han ikke været.
Vi gik heller ikke til noget under barslen, da han fint kunne stimulere sig selv, og blev overstimuleret ved for meget ekstra aktivitet.

Dog har vi hele hans liv fast været i svømmehallen om fredag - ikke på hold (der sker npk socialt i institutionen i løbet af dagen for ham), men bare mor, far og Hjalte - fred, ro og fritid. )

I næste måned  forsøger vi med karusella-undervisning i et forløb af 8 gange - dog om lørdagen, hvor der er 6 på holdet. Han har nemlig selv ønsket at lære at spille på instrumenter.

Så jeg tror bare, man må kigge på sit barn og prøve sig lidt frem for at se, hvor meget input de har brug for/kan rumme.

Anmeld

29. august 2013

Svenne

Det kommer nok lidt an på barnet.

Jeg vil synes, det er for meget.

Min søn er også kun 3 år og han har nok i børnehaven. Han skal dog gå til gymnastik en gang om ugen. Men det ville ikke være "nødvendigt". Han er tit klar til at sove kl. 18.30, selvom han ikke har lange dage i BH.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.