Den bliver nok snart positiv ikke ( billede )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
22 svar
2 synes godt om
29. august 2013

Anonym trådstarter

Efter min beregning skulle jeg først have æggeløsning den 5 sep  Altså om en uge, men synes sad snart den er ved at være der? Hvornår tror du den er positiv  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Anonym trådstarter

???? Hjælp

Anmeld

29. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Efter min beregning skulle jeg først have æggeløsning den 5 sep  Altså om en uge, men synes sad snart den er ved at være der? Hvornår tror du den er positiv  

en æl test er meget kompliceret faktisk....

for selvom du har en der der NÆSTEN er positiv kan du teste i morgen og så kan den være helt negativ. men jeg ville prøve at teste i aften igen, og igen i morgen og så kan du selv prøve at sammenligne hvis den er lidt mere klar i morgen så skal du bare blive ved

Anmeld

29. august 2013

Babymama79

Anonym skriver:

Jackpot!! Tillykke! Husk på at selv en utydelig streg er et tydeligt tegn på graviditet. Det hormon, der udløser stregen, findes ikke at måle, når du ikke er gravid. Den utydelige streg skyldes bare, at Hcg-niveauet stiger, jo længere du kommer hen.

Anmeld

29. august 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

en æl test er meget kompliceret faktisk....

for selvom du har en der der NÆSTEN er positiv kan du teste i morgen og så kan den være helt negativ. men jeg ville prøve at teste i aften igen, og igen i morgen og så kan du selv prøve at sammenligne hvis den er lidt mere klar i morgen så skal du bare blive ved

Skal jeg ikke bare teste hver morgen til den er der ? Er det ikke bedst 

Anmeld

29. august 2013

Babymama79

sorry....jeg opfattede det som en graviditetstest....

Meeen der er vist noget med, at det kan betale sig at have sex op til en uge før ægløsning, så ...Have fun!!

Anmeld

29. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Skal jeg ikke bare teste hver morgen til den er der ? Er det ikke bedst 

ved ægløsning kan det ændre sig i løbet af dagen det er hovedsageligt kun graviditetsteste man skal teste på om morgenen

Anmeld

29. august 2013

Anonym trådstarter

Babymama79 skriver:

Jackpot!! Tillykke! Husk på at selv en utydelig streg er et tydeligt tegn på graviditet. Det hormon, der udløser stregen, findes ikke at måle, når du ikke er gravid. Den utydelige streg skyldes bare, at Hcg-niveauet stiger, jo længere du kommer hen.

Det er en æggetest

Anmeld

29. august 2013

Savannah

Ind i soveværelset med jer :p

Anmeld

29. august 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

ved ægløsning kan det ændre sig i løbet af dagen det er hovedsageligt kun graviditetsteste man skal teste på om morgenen

Gud... Så kan jeg godt forstå jeg aldrig kan finde den. Når jeg kun tester om morgen.. Hvornår og hvor tid skal jeg teste  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.