hvordan ved man ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

silden85

hej alle sammen

nu har jeg snart læst flere steder af alle de skønne kvinder som er gravid, at i siger at man bare ved det(at man bare kan mærke det),  når man er gravid, jeg synes at det lyder rimelig vildt, men det er nok fordi jeg ikke selv har prøvet det endnu. Også jeg ikke kender til den følgelse, men jeg gad bare godt at vide, hvordan i ved at i/var gravid?

-silden85

god sommer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Mum33

havde ingen anelse  ingen romantisk historie her. Kunne bare se mine bryster var blevet størrer

Anmeld

17. juli 2009

Nanna1985

Første gang jeg var gravid, havde jeg en mærkelig fornemmelse i kroppen og maven.. Somom der var "noget" i min krop, den ikk var vant til.. Det er svært at forklare.. Ømme bryster os.. En masse uren hud lige pludselig..

Her anden gang har jeg på INTET tids punkt mærket til min graviditet, udover de dejlige spark babyen kommer med

Anmeld

17. juli 2009

Stine29

Jeg fik også meget ømme bryster en uge før jeg testede positiv. Samt jeg arbejder som ssh´er. og der plejer afførring ikke at være et problem for mig, men 2 gange har jeg prøvet at jeg skulle ud at kaste op....

Anmeld

17. juli 2009

Pige2009

Jeg kunne bare mærke, der var et eller andet anderledes med min krop. Havde en mærkelig fornemmelse i hele kroppen a la sommerfugle i maven. Svært at forklare Men jeg fandt først ud af, at jeg var gravid 10 uger henne i forløbet. Men jeg tror ikke du er i tvivl, når du selv oplever det...

Knus Linda 27+6

Anmeld

17. juli 2009

Cris

Hej! Ja, jeg har hørt så noget mange ting. Men hvis du lægger mærke til, er der ligeså mange som ikke ved det. Der kommer hele tiden nye indlæg om kvinder som er i tvivl om de er gravide eller ej.

Hellere ikke nogle romantiske historier her. Jeg ventede og vented på min mens og den ville ikke komme, men smerter havde jeg jo. Mine bryster blev også meget hurtigt lidt størrer. Så da jeg blev træt at vente på min mens købte jeg to test og begge to var positiv. Så en meget almenlige historie herfra...

Anmeld

18. juli 2009

Linea

Jeg kunne mærke det med det samme, fordi jeg havde meget uro/murren i maven. Ligeså stille begyndte mine bryster også at føles ømme og spændte, jeg skulle tisse hele tiden og var noget mere plaget af træthed end ellers. Det skal så også lige siges, at min mand og jeg har villet dette længe, så jeg har nok også været ekstra opmærksom på min krops signaler. Men skønt er det - at det nu er lykkedes for os. Håber bare at graviditeten går som den skal, det er der jo aldrig vished for.....

Anmeld

22. juli 2009

Charlot1

Jeg vidste uden tvivl jeg var gravid..
Når jeg rejste mig, fik jeg sådan nogle små jag i maven. Havde meget ømme bryster, og brystvorterne strittede hele tiden. Når jeg var udenfor, sved de, fordi jeg frøs sådan på dem (Ja, synes også selv det var meget tidligt)

Jeg testede positiv, ca. en uge efter min mens. skulle ha været der.. Og havde "vidst" det ca. en halvanden uges tid. Så ja, rigtige tidlige symptomer hos mig..

Charlotte 28+2

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg vidste det altså ikke...
Men spørg Zafir - hun har en vidunderlig læge som har sagt noget med at ens indre "urkvinde" kan mærke det... Jeg bliver altid helt blød når hun skriver om det...

Anmeld

22. juli 2009

Ox.

silden85 skriver:

hej alle sammen

nu har jeg snart læst flere steder af alle de skønne kvinder som er gravid, at i siger at man bare ved det(at man bare kan mærke det),  når man er gravid, jeg synes at det lyder rimelig vildt, men det er nok fordi jeg ikke selv har prøvet det endnu. Også jeg ikke kender til den følgelse, men jeg gad bare godt at vide, hvordan i ved at i/var gravid?

-silden85

god sommer alle sammen

Det eneste jeg mærkede var at jeg fik ekstremt ømme bryster og var rigtig godt og grundigt træt, men havde da fornemmelsen lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.