Næseblod og øv dage :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. august 2013

Louisejulia

Hej piger 

Ville egentlig ikke så meget med dette indlæg, jeg har brug for at komme ud med min historie. ( skal lige siges jeg er gravid )

det hele startede tirsdag morgen, hvor jeg startede morgenen på holbæk sygehus fordi jeg havde styrtende næseblod. Efter 5 timer på skadestuen med konstant blødning, valgte lægen at sætte en rapid rhino i næsen på mig. han prøvede første gang at stikke den op min næse, men den kunne ikke være der. Han kiggede hurtig mig i næsen, hvorefter han maste den op i næsen på mig, jeg hylede og skreg som en sindsyg - hold kæft en smerte  jeg får den i næsen og bliver sendt hjem ved 13 tiden.

da kl bliver omkring 17:30 er smerterne så store i næsen at jeg er ved at besvime op til flere gange. Jeg vælger og ringe til skadestuen igen og spørg om de kan tage den ud. omkring kl 18:30 får jeg den så ud, hvilket er en stor lettelse 

Da jeg kommer hjem igen, ville jeg sove... Desværre fik jeg kun 2-3 timers søvn, da det stadig gjorde ondt.

onsdag aften er vi til lægevagten, da mit ansigt i den side hvor hangar haft sat den op, hele min venstre side er hævet op og jeg ligner en der har fået for mege botox i venstre side.

lægevagten vælger og smide mig over til skadestuen, hvor de siger ikke kan gøre så meget. Da der på holbæk sygehus ikke er en øre-næse-hals læge, vi får så en tid på Køge sygehus imorgen kl 9. (Holbæk havde aldrig set en der var hævet så meget op pga. Den dims der )

og lige nu ligger jeg med forbandet ondt og kan ingenting gøre. Er endda nød til at ligge med et viskestykke på puden, da jeg ikke kan "holde" på mit snot, så det render bare. 

Undskyld det blev langt, ville bare lige ud med min historie.

tak fordi du læste den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor træls. Og rigtig god bedring til dig!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.